Uff jaFlere som sliter med å si nei her?![]()
Hva er det du har sagt ja til nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jaFlere som sliter med å si nei her?![]()
Det er det åÅh, DET hørtes jo helt konge ut!
Ja. klar for denne uken?Er veldig greit når det funker ^-^
Lus![]()
åh nei
aner ikke hva man gjør jeg heller
Hm..neida..klarer det...men ja..hehe..Jeg! Har du sagt ja til noe du skulle sagt nei til, nå?
Kan jeg tenke megDet er det åå nå ble jeg sulten
hehe
å så med en herlig ostesaus til
det slår aldri feil
![]()
Jo jeg mener detUt å finne meg et par marihøner kanskje, spiser ikke de sånt![]()
Ja hehe...snakker litt merkelig...folk tipper meg til å være fra sunnmøreHar du lagt om dialekta forresten? Syntes jeg ante en viss bergensk-slang her for litt siden![]()
Skjønner veldig godt det er vanskelig å si nei... Men noen ganger er det faktisk nødvendig at man greier P gjøre det. Har blitt litt flinkere nå det siste åretHm..neida..klarer det...men ja..hehe..
Mer kaker og barnepass:O
Flytta hit for to år siden. Mannen er født og oppvokst herBor nesten rett bak sykehuset
jaKan jeg tenke megmen du sa du brukte osten inni kyllingen og bacon utenpå..? Kjøper du hel kylling da?
jeg må bli bedreSkjønner veldig godt det er vanskelig å si nei... Men noen ganger er det faktisk nødvendig at man greier P gjøre det. Har blitt litt flinkere nå det siste året![]()
Haha, såpass ja! Jeg jobber jo i bhg, og der skjønner ikke ungene en døyt av hva jeg sier, så må legge litt om npr jeg er på jobb. Men høres jo IKKE bra ut!J
Ja hehe...snakker litt merkelig...folk tipper meg til å være fra sunnmøre![]()
flere kaker og passe unger:OUff jahat heldigvis venninner å en mann som har satt ned foten
Hva er det du har sagt ja til nå?![]()
Ja, det Syns jegjeg må bli bedre![]()
ja...snakker en blanding mellom ulike dialekter...mannen ler av dialekten min av og til...haha...Haha, såpass ja! Jeg jobber jo i bhg, og der skjønner ikke ungene en døyt av hva jeg sier, så må legge litt om npr jeg er på jobb. Men høres jo IKKE bra ut!![]()
Hvis du skal strikke armer, er det best med 5 pinner pga maske antallet, du vil ikke få dem til å gå rundt på pinnenAhh....for finner ingen nettbutikker med ermepinner...blir bare vist til små rundpinner:S
hehe...er meg i kjent stil å gjøre det såJa, det Syns jegmå jo ikke kjøre deg helt ut heller!
Åja, sånn ja! Det må jeg seriøst prøve! Hvordan steker du det?jasmører kremost på kyllingfileten å ruller den sammen å så surrer jeg den i bacon
![]()
![]()