Åh sjokolade vrakmåtte ned å hente litt
men tok med druer opp? Det er vell en god ting ?
![]()
Hehe ja, ble det begge deler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh sjokolade vrakmåtte ned å hente litt
men tok med druer opp? Det er vell en god ting ?
![]()
Ok, kjøre ut på Nordby og sjekke i mårra da kanskjeTror panduro har
Den jeg har liggende ser sånn ut - mener likevel de har forskjellige størrelser ^-^Ok, kjøre ut på Nordby og sjekke i mårra da kanskje![]()
Hva ja jeg har prøvdFå postmann til å kjappe seg litt![]()
Hehe hater å vaske gardinerJa var jo det styret å få den av og på igjenDustegardiner
![]()
Ja det ble jammen begge delerHehe ja, ble det begge deler?Jeg har også lyst på druer, men her er det tomt!
Har ingenting i hus *sult*Ja det ble jammen begge deler
Sender over massejeg har ett lite lager
![]()
Ja, se der jaDen jeg har liggende ser sånn ut - mener likevel de har forskjellige størrelser ^-^
Ja det står 150 g på minste str, pleier være 50g på ett nøsteMen da når du kommer på siste nøstet må du bruke begge endene av garnet på en gang
![]()
Jeg var der i dagHar ingenting i hus *sult*
Må vel snart handle ja ^-^
Blir stor handling idag da..?Har ingenting i hus *sult*
Må vel snart handle ja ^-^
Åh, det hørtes godt ut! Skal spise noe så kjedelig som knekkebrød jegvarmet meg en minipizza jegmen tror ikke det blir nok mat
![]()
VellÅh, det hørtes godt ut! Skal spise noe så kjedelig som knekkebrød jeg![]()
Jepo! Er veldig glad i den osten med urter! Den er så god!Velldet kan være godt det å
![]()
spesielt med kremost på
![]()
![]()
Ja det ble jammen begge deler
Sender over massejeg har ett lite lager
![]()
Jepp. Det er planen ^-^ skrive ukesmeny og handle inn, så det ikke blir masse småhandlingBlir stor handling idag da..?![]()
Jepp. Det er planen ^-^ skrive ukesmeny og handle inn, så det ikke blir masse småhandlingblir fort dyrt, spesielt når man drar på tom mage... hehe
Åh den er sykt godJepo! Er veldig glad i den osten med urter! Den er så god!
Norby ååhh..kosOk, kjøre ut på Nordby og sjekke i mårra da kanskje![]()