Skravletråd

I dag har jeg gått i pysjbuksa hele dagen. hehe.. har dusja, men pysjbuksa kom på igjen etterpå :P

Litt spesiell??? Heller veldig! Ho er lille frøken perfekt.
Er helt utslitt jeg, av å sitte å høre på ho. Er jo galt uansett hva jeg sier og gjør.

Æsj det er slitsomt ja! Godt hun ikke ble lenger :)

I dag lette jeg en evighet etter et brev jeg visste hadde kommet. Fant det inne i skapet på badet (!!!!) haha! Så nå ser jeg på ebay etter brevholder :p Nå skal det bli litt mer system på posten :p

Denne var litt søt! Koster bare 33 kr. Litt usikker på str for det står den er 34 cm bred og det er to lommer nederst. En A5 konvolutt målte jeg til 16 cm. Det kan jo gå! Men det kommer litt an på hvordan den er sydd :)

$_12.JPG

Hadde ene søstera til sambo å tant ungen på besøk :D :D
Nå er han å fyller på bilen å jeg sitter p venter på at maten skal bli ferdig å så er det film tid :D
Koselig det da:) hvilken film, og hva skal dere spise?
Her har mannen flydd frem og tilbake på jobb idag. Men nå er det forhåpentligvis sofatid resten av kvelden. Sett på fotballkamp, men blir sikkert film her og snart:)

Denne var litt søt! Koster bare 33 kr. Litt usikker på str for det står den er 34 cm bred og det er to lommer nederst. En A5 konvolutt målte jeg til 16 cm. Det kan jo gå! Men det kommer litt an på hvordan den er sydd :)

$_12.JPG
Den var kjempe søt :)
Enig I det at det kommer ann på hvordan den er syd :)

Back
Topp