Skravletråd

Flink du er da:) Har også rydda en hel del idag, og støvsuga. Men det gikk ikke så bra. Greier å gjøre litt husarbeid hvis jeg bare gjør litt og litt og tar pauser, og bruker god tid. Ellers sier bekkenet fort i fra:)

Takk takk, flink du også! :) Viktig å lytte til kroppen, tar pauser hele tiden jeg :) men blir da ferdig til slutt!

ImageUploadedByBV Forum1439129315.048284.jpg

Nå er vi oppe på rommet til storebror en tur! Gøy å titte på alt rotet syns lillegutt :P så, har barna deres alltid ryddig rom?? Ikke her, hehe.....

Vis vedlegget 130013

Nå er vi oppe på rommet til storebror en tur! Gøy å titte på alt rotet syns lillegutt :P så, har barna deres alltid ryddig rom?? Ikke her, hehe.....
Får ikke opp bildet. Men nei, det er ikke alltid ryddig. Men vi har innført rydderunde hver kveld, og da må han plukke opp lekene og legge dem der dem skal. Men heelt ryddig blir det ikke uten at jeg hjelper til:D Får se om vi får til å gjennomføre det like bra når vi har to:)

Uff :( det er helt fælt ja p bare treffe flere å flere hindringer :(
Ja! Og så følelsen av å sitte å ha lyst å gjøre ting en ikke kan. Ta med gutten på tur i skogen feks.. Får bare prise seg lykkelig over år man er frisk ellers. Tenk de som har sånne begrensninger hele livet feks!

Hvor ofte klipper dere gresset?
Her er sambo ute og klipper, tror det er en uke siden sist :)
Jeg har på maskin nr 3 med klær :o
Har fått ryddet masse i dag :D
Sambo har støvsugd og vaska gulvet :)
Så er det vel ca like rotete igjen i morgen :P
Klipper vel hver 2-3 uke tenker jeg ikke den flinkeste til det, er jeg som klipper den å.

Flinke dere har vært I dag :) får vaske klær I morra for da har vaska som henger tør, har ikke fått tørketrommel på plass ennå.

Er det ikke det som er vanlig da, at man rydder og så er det rotete igjenn, en evig sirkel:)

Får ikke opp bildet. Men nei, det er ikke alltid ryddig. Men vi har innført rydderunde hver kveld, og da må han plukke opp lekene og legge dem der dem skal. Men heelt ryddig blir det ikke uten at jeg hjelper til:D Får se om vi får til å gjennomføre det like bra når vi har to:)

Det hørtes jo lurt ut! :) her er jeg ikke så streng på smålegoen fordi han gjerne er midt i en lek :)

Back
Topp