Nja.. Det svir bareÅ nei! Uff stakar! Er det vondt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja.. Det svir bareÅ nei! Uff stakar! Er det vondt?
UffIdag har jeg erfart at støvsugeren ikke lengre er noe redskap for meg lengre, for å si det sånn! Herregud så kjedelig det er å bli mer og mer begrensa!! Åh!! (Måtte bare klage litt!)
Det er jammen slitsomt begge deler jaBah slitsomt da! Her er lillegutt potte sur i dag. Skulle nok sovet litt mer i natt ja![]()
Flink du er daHar også rydda en hel del idag, og støvsuga. Men det gikk ikke så bra. Greier å gjøre litt husarbeid hvis jeg bare gjør litt og litt og tar pauser, og bruker god tid. Ellers sier bekkenet fort i fra
![]()
Tja min er ekstremHvor ofte klipper dere gresset?
Det er jammen slitsomt begge deler jauff håper virkelig han sovner fint i natt Da
![]()
Blir du ferdig og? Syns aldri jeg blir ferdig jegTakk takk, flink du også!Viktig å lytte til kroppen, tar pauser hele tiden jeg
men blir da ferdig til slutt!
Blir du ferdig og? Syns aldri jeg blir ferdig jegHehe!
Får ikke opp bildet. Men nei, det er ikke alltid ryddig. Men vi har innført rydderunde hver kveld, og da må han plukke opp lekene og legge dem der dem skal. Men heelt ryddig blir det ikke uten at jeg hjelper tilVis vedlegget 130013
Nå er vi oppe på rommet til storebror en tur! Gøy å titte på alt rotet syns lilleguttså, har barna deres alltid ryddig rom?? Ikke her, hehe.....
Hehe, jajaHehe nja sånn caGodkjent i alle fall
![]()
Ja! Og så følelsen av å sitte å ha lyst å gjøre ting en ikke kan. Ta med gutten på tur i skogen feks.. Får bare prise seg lykkelig over år man er frisk ellers. Tenk de som har sånne begrensninger hele livet feks!Uffdet er helt fælt ja p bare treffe flere å flere hindringer
![]()
Jeg som klipper hos oss, så kan fint gå tre uker mellom hver gangHvor ofte klipper dere gresset?
Hvor ofte klipper dere gresset?
Her er sambo ute og klipper, tror det er en uke siden sist![]()
Jeg har på maskin nr 3 med klær![]()
Har fått ryddet masse i dag![]()
Sambo har støvsugd og vaska gulvet![]()
Klipper vel hver 2-3 uke tenker jeg ikke den flinkeste til det, er jeg som klipper den å.Så er det vel ca like rotete igjen i morgen![]()
Er like greit å ha den I ro.Nja.. Det svir bareå verker når jeg bruker den men prøver å la være så såret under skal få gro
![]()
Er det ikke det som er et barne rom da, rotVis vedlegget 130013
Nå er vi oppe på rommet til storebror en tur! Gøy å titte på alt rotet syns lilleguttså, har barna deres alltid ryddig rom?? Ikke her, hehe.....
Liker definisjonen dinEr det ikke det som er et barne rom da, rot![]()
Får ikke opp bildet. Men nei, det er ikke alltid ryddig. Men vi har innført rydderunde hver kveld, og da må han plukke opp lekene og legge dem der dem skal. Men heelt ryddig blir det ikke uten at jeg hjelper tilFår se om vi får til å gjennomføre det like bra når vi har to
![]()