Nettopp!Ja det tenker jeg ogikke noe vits i å grue seg til noe man ikke vet kommer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp!Ja det tenker jeg ogikke noe vits i å grue seg til noe man ikke vet kommer
![]()
Jeg fikk egentlig mest strekkmerker på lår og rompe sist, men også en del på mage og på siden av magen liksom. Og puppene. Og noen få og små på leggene faktisk. Gruer meg litt til det å skulle gå igjennom hele prosessen på nytt med å godta kroppen min etter fødsel. Regner jo med det blir litt forandringer etter dette svangerskapet ogsåUff det merker jeg åhar fulle magen fra første mann
men kjenner det river som bare det
ikke gøy men det går seg vell til denne gangen å
![]()
Magen min ser ikke ut etter 3 svangerskap å alt for mange kilo førden har hatt ett hardt liv
![]()
Hehe godt vi ikke blir arbeidsledigeJepp![]()
Og lillegutt sin nyvaskede vår/høst-pose sølte han smoothie inni ved første bruk
Men skal prøve å få det bort med en klut. aaahhh så mye klesvask hehe!
Ungene får restermiddag i dag?
Uff ja det blir det helt sikkertJeg fikk egentlig mest strekkmerker på lår og rompe sist, men også en del på mage og på siden av magen liksom. Og puppene. Og noen få og små på leggene faktisk. Gruer meg litt til det å skulle gå igjennom hele prosessen på nytt med å godta kroppen min etter fødsel. Regner jo med det blir litt forandringer etter dette svangerskapet også
Åååh heldige dereFint vær her og! Badebassenget til gutteungen er allerede fylt for å si det sånn![]()
Fint vær her og! Badebassenget til gutteungen er allerede fylt for å si det sånn![]()
Jeg fikk egentlig mest strekkmerker på lår og rompe sist, men også en del på mage og på siden av magen liksom. Og puppene. Og noen få og små på leggene faktisk. Gruer meg litt til det å skulle gå igjennom hele prosessen på nytt med å godta kroppen min etter fødsel. Regner jo med det blir litt forandringer etter dette svangerskapet også
Hehe godt vi ikke blir arbeidsledigefått på en maskin jeg å nå
![]()
Ungene får rester
Vi skal ha noe biff / svin greier tror jeg![]()
Fiskekaker i brun saus med kokte poteter , stekt løk og gulrøtter.middag i dag?
Fiskekaker i brun saus med kokte poteter , stekt løk og gulrøtter.
Cue picture, tar bare litt tid med crap nettNå har det vært oppdatering!![]()
Ja skal lese gjennom oppskriften i kveld å se om jeg skjønner den, så bare fort overnei, det skjønner jeg og. sendte deg pm med den nå. hehe..men egentlig er å skjønne det er mulig, noe annet er å gjøre det i praksis. hehe