Skravletråd

Uff det merker jeg å :( har fulle magen fra første mann :( men kjenner det river som bare det :( ikke gøy men det går seg vell til denne gangen å :)

Magen min ser ikke ut etter 3 svangerskap å alt for mange kilo før :) den har hatt ett hardt liv :p
Jeg fikk egentlig mest strekkmerker på lår og rompe sist, men også en del på mage og på siden av magen liksom. Og puppene. Og noen få og små på leggene faktisk. Gruer meg litt til det å skulle gå igjennom hele prosessen på nytt med å godta kroppen min etter fødsel. Regner jo med det blir litt forandringer etter dette svangerskapet også

Jeg fikk egentlig mest strekkmerker på lår og rompe sist, men også en del på mage og på siden av magen liksom. Og puppene. Og noen få og små på leggene faktisk. Gruer meg litt til det å skulle gå igjennom hele prosessen på nytt med å godta kroppen min etter fødsel. Regner jo med det blir litt forandringer etter dette svangerskapet også
Uff ja det blir det helt sikkert :o blir rart å se :/

Jeg fikk en gooood del med første, både på mage, siden, lår og legger og diverse, men ingen med andre så det er håp hehe.. ;)

Vi har ett epletre som er podet så det har to forskjellige typer epler på samme treet. De røde eplene ser skikkelig dårlige ut :o Mange som har detti av og er mugne og dårlige, men de grønne ser helt perfekte ut. Litt rart..

Back
Topp