Det er jo braja hehe.. klarte å skrape sammen en ok frokost om ikke annet hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo braja hehe.. klarte å skrape sammen en ok frokost om ikke annet hehe.
TakkSå fin du er![]()
La inn en oppskrift I strikke damer til deg, kan hende den er lettere
Åååh for en herlig kul <3 <3
Fin du å
Prøver vare å tenke at det får bare komme det som kommer. Akkurat nå skal jeg nyte det å gå og glede megJa jeg er litt sånn blanda. Jeg gleder meg jo veldig jeg og, men får sånne småglimt av at jeg gruer meg til enkelte tingmen det går nok veldig fint
![]()
Hehe, og jeg får alltid spørsmål om jeg er helt sikker på at det bare er énÅååh for en herlig kul <3 <3
Ja min er litenfikk faktisk spm tidligere i uken om jeg hadde fått babyen
![]()
Jeg hadde på meg jakke![]()
Fint sjal i grunn. Tror min mor hadde likt.Jeg har strikket pledd I det garneter et kjempe stort nøste
kjøpte mitt på rimi, er fra viking garn kostet 200 kr hvis jeg ikke husker feil
Ja enklere blir det ikke for sjal![]()
Ja, er detFin du åmorro å se mager
![]()
mhm. jobber fra 14.30-22.00Det håper jeg du får![]()
Uff det merker jeg åHehe, og jeg får alltid spørsmål om jeg er helt sikker på at det bare er énForrige svangerskap hadde jeg ca sånn mage som deg
Artig hvor forskjellig det kan være!
Men jeg fikk HIMLA mye strekkmerker sist, så hvis jeg skal fortsette å vokse i samme tempo som jeg har gjort nå, så frykter jeg en hel del mer merker og. Må innrømme at jeg tenker litt på det, faktiskBrukte veldig lang tid på å små meg til ro med kroppen min sist. I den grad jeg i det hele tatt greide det
Merker det strekker og klør veldig i huden til tider!
Å de må bakes i dagmhm. jobber fra 14.30-22.00
hehe..blir jo hva man er vant med...Hehehe lille bolle magen minfor meg er den stor men ja jeg vet den egentlig er liten
![]()
Nope :/noen som har peil på oppdateringene nå?
Takkhehe..blir jo hva man er vant med...søt er den
![]()
skal jobbe i kveld ja...men fri i morgen og d-vakt tirs. Må ha klart til ons.Årh jeg klikket snart på den knappen
Det skulle stå å så på en mandag
Så snill du er da som gjør det![]()
men du skal jo på jobb å?
må finnes ut avNope :/