Skravletråd

Ja jeg er litt sånn blanda. Jeg gleder meg jo veldig jeg og, men får sånne småglimt av at jeg gruer meg til enkelte ting:P men det går nok veldig fint:)
Prøver vare å tenke at det får bare komme det som kommer. Akkurat nå skal jeg nyte det å gå og glede meg:)

Åååh for en herlig kul <3 <3

Ja min er liten :) fikk faktisk spm tidligere i uken om jeg hadde fått babyen :p
Jeg hadde på meg jakke :p
Hehe, og jeg får alltid spørsmål om jeg er helt sikker på at det bare er én:D Forrige svangerskap hadde jeg ca sånn mage som deg:) Artig hvor forskjellig det kan være!

Men jeg fikk HIMLA mye strekkmerker sist, så hvis jeg skal fortsette å vokse i samme tempo som jeg har gjort nå, så frykter jeg en hel del mer merker og. Må innrømme at jeg tenker litt på det, faktisk:( Brukte veldig lang tid på å små meg til ro med kroppen min sist. I den grad jeg i det hele tatt greide det;) Merker det strekker og klør veldig i huden til tider!

Jeg har strikket pledd I det garnet :) er et kjempe stort nøste :) kjøpte mitt på rimi, er fra viking garn kostet 200 kr hvis jeg ikke husker feil :)
Ja enklere blir det ikke for sjal:)
Fint sjal i grunn. Tror min mor hadde likt.

Hehe, og jeg får alltid spørsmål om jeg er helt sikker på at det bare er én:D Forrige svangerskap hadde jeg ca sånn mage som deg:) Artig hvor forskjellig det kan være!

Men jeg fikk HIMLA mye strekkmerker sist, så hvis jeg skal fortsette å vokse i samme tempo som jeg har gjort nå, så frykter jeg en hel del mer merker og. Må innrømme at jeg tenker litt på det, faktisk:( Brukte veldig lang tid på å små meg til ro med kroppen min sist. I den grad jeg i det hele tatt greide det;) Merker det strekker og klør veldig i huden til tider!
Uff det merker jeg å :( har fulle magen fra første mann :( men kjenner det river som bare det :( ikke gøy men det går seg vell til denne gangen å :)

Magen min ser ikke ut etter 3 svangerskap å alt for mange kilo før :) den har hatt ett hardt liv :p

Back
Topp