Hehe føler meg å som detJeg er større nå enn sist.. Uhh hvalross..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe føler meg å som detJeg er større nå enn sist.. Uhh hvalross..
Hvor var der han var igjen?Hadde vært greit med mannen hjemme på sånne kvelder, så man kunne byttet litt på![]()
Komedie?ser på boattrip![]()
Havner på et gaycruise...også vips er det deilige damer der som vinker i puppa i en livbåtHaha jalenge siden jeg Har sett den da
![]()
ja litt americanpie styleKomedie?
Hehe føler meg å som dethehe ligger nå å ser på at magen danser
![]()
så herlig
![]()
Kunne liksom forestille meg det ut fra tittelen.noen kjente med?ja litt americanpie stylehaha
Er det ikke sånn som pleier å skje daHavner på et gaycruise...også vips er det deilige damer der som vinker i puppa i en livbåthaha
Hva ser han da?Han er bare på kino![]()
Håper virkelig detDa har jeg greid å snike meg utVar inne hos han i 1 time og 10 min
Håper han sover resten av natten nå uten ett pip
![]()
noen kjente ansikter ja, men aner ikke ka de heterKunne liksom forestille meg det ut fra tittelen.noen kjente med?
Ja det var veldig gøy å se. Niesa mi ropte kjempehøyt fra hun så de til de var forbiJa det er jo alltid koselig med små barn som heier - ektra kjekt ^-^
hahah ikke santEr det ikke sånn som pleier å skje dahahaha ser alltid det når jeg er ute å fisker
haha
Hva ser han da?![]()
Hehehe, jeg er sååå dårlig på å juge, til og meg på nett bak en skjermHahaha!! Det er jo da du ikke skal si no, og bare la meg tro detFjelluft er godt
![]()