Skravletråd

Gikk en del i gjentagelser der ;)
Fikk vel egentlig høre både at den var liten og stor, men av de som mente den var stor lurte de også på om det bare var en ^-^

Skal sies at slekten har en del tvillinger - noe som sikkert hadde vært mer relevant om mannen ikke var adoptert ;)

Og tvillinger er bare arvelig fra mor sin side :P

Åh, fjelltur hørtes fint ut da!:) Er det noe jeg savner etter å ha flytta fra nord til sør, så er det fjellturer!
Ja det er veldig ålreit:) hvis jeg hørtes veldig sprek ut nå så har jeg skryti på meg, for vi kjørte bil opp på fjellet, vi gikk ikke annet enn der oppe:P deilig med litt fjelluft da:)

Ja det er veldig ålreit:) hvis jeg hørtes veldig sprek ut nå så har jeg skryti på meg, for vi kjørte bil opp på fjellet, vi gikk ikke annet enn der oppe:P deilig med litt fjelluft da:)
Hahaha!! Det er jo da du ikke skal si no, og bare la meg tro det;) Fjelluft er godt:)

Hadde vært greit med mannen hjemme på sånne kvelder, så man kunne byttet litt på :P

Gikk en del i gjentagelser der ;)
Fikk vel egentlig høre både at den var liten og stor, men av de som mente den var stor lurte de også på om det bare var en ^-^

Skal sies at slekten har en del tvillinger - noe som sikkert hadde vært mer relevant om mannen ikke var adoptert ;)
Hehe, ja ok! Jeg har faktisk ca like stor mage nå som jeg hadde i rundt 8 mnd med forrige så:) Men har generelt vært et veldig annerledes svangerskap enn sist.

Jeg er større nå enn sist.. Uhh hvalross..

Back
Topp