Det vet jeg ikke. Står det ikke på der?Ja noe sånt jeg tenker påvet du hva vannsøylen er og har dine blitt våte i denne?
Mi har ikke blitt våt i den nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet jeg ikke. Står det ikke på der?Ja noe sånt jeg tenker påvet du hva vannsøylen er og har dine blitt våte i denne?
Huff da :/ høres ikke noe godt ut - feber?Uff tror lillegutt har vondt i magen eller noe :/ han sovnet på et blunk da jeg la han, men våknet mange ganger og hyler helt hysterisk :/
Mine har bare torsdagHehe santhar dine og det på torsdag og fredag?
Gikk en del i gjentagelser der
Fikk vel egentlig høre både at den var liten og stor, men av de som mente den var stor lurte de også på om det bare var en ^-^
Skal sies at slekten har en del tvillinger - noe som sikkert hadde vært mer relevant om mannen ikke var adoptert![]()
Føler meg nok som de sprekingene som faktisk deltok på rittetOj ikke rart du er sliten da nei![]()
Ja det var gøy å se ungene heia, mange av deltakerne smilte godt og hilste tilbakeHøres ut som en fin og sprek dag! Kos deg på sofaen du![]()
Ja det er veldig ålreitÅh, fjelltur hørtes fint ut da!Er det noe jeg savner etter å ha flytta fra nord til sør, så er det fjellturer!
Ja det er jo alltid koselig med små barn som heier - ektra kjekt ^-^Ja det var gøy å se ungene heia, mange av deltakerne smilte godt og hilste tilbaketopp motivasjon etter mange mil tror jeg
![]()
Haha I tillegg ^-^Og tvillinger er bare arvelig fra mor sin side![]()
Neimen, Huff daUff tror lillegutt har vondt i magen eller noe :/ han sovnet på et blunk da jeg la han, men våknet mange ganger og hyler helt hysterisk :/
Hva skal du se?Ja satt på film nå![]()
Huff da :/ høres ikke noe godt ut - feber?
ser på boattripHva skal du se?
Hahaha!! Det er jo da du ikke skal si no, og bare la meg tro detJa det er veldig ålreithvis jeg hørtes veldig sprek ut nå så har jeg skryti på meg, for vi kjørte bil opp på fjellet, vi gikk ikke annet enn der oppe
deilig med litt fjelluft da
![]()
Neimen, Huff dakrysser fingrene for at det gir seg!
Hehe, ja ok! Jeg har faktisk ca like stor mage nå som jeg hadde i rundt 8 mnd med forrige såGikk en del i gjentagelser der
Fikk vel egentlig høre både at den var liten og stor, men av de som mente den var stor lurte de også på om det bare var en ^-^
Skal sies at slekten har en del tvillinger - noe som sikkert hadde vært mer relevant om mannen ikke var adoptert![]()
Men du har jo vert sprek du p daFøler meg nok som de sprekingene som faktisk deltok på rittethaha
![]()