Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha hadde vært innmari bra da!Hehetar det på nr.4??
Åh, så typisk da! Synd ikke det der kunne vært samkjørt!Ikke santhehe nå har jeg hvertfall bare en plass å forholde meg til .. Ikke en eneste planleggings dag på skolen klaffet med barnehagen sine i fjor
![]()
Søren men det er stress
Hehe det er typisk daalle skulle snakke i kveld...men passer i grunn greit![]()
Åj, ja det kan jeg tenke meg daHar vært I 90 årsdaghar vært lang dag med mye familie og kake
![]()
Ja.. Det er det som er vanligÅh, så typisk da! Synd ikke det der kunne vært samkjørt!
Hørt mange som har jamra seg over det, så er nok ikke så vanlig å samkjøre det her heller..Ja.. Det er det som er vanligmen her er det vist vanskelig
Så irriterende da! De burde jo hatt samme dager i samme kommuner i det minsteHørt mange som har jamra seg over det, så er nok ikke så vanlig å samkjøre det her heller..
Oj ikke rart du er sliten da neiHar vært på fjelltur med guttungen, svigerinne og niese i dag, og heia på syklister i et sykkelrittveldig gøy! Nå er jeg helt gåen i hele kroppen, holdt på å sovne to ganger på sofaen men ble vekket av mannen som ringte først og deretter broren min som kom på døra. Blir ikke sent i dag nei
![]()
Se der jaAnd there were cakes![]()
Høres ut som en fin og sprek dag! Kos deg på sofaen duHar vært på fjelltur med guttungen, svigerinne og niese i dag, og heia på syklister i et sykkelrittveldig gøy! Nå er jeg helt gåen i hele kroppen, holdt på å sovne to ganger på sofaen men ble vekket av mannen som ringte først og deretter broren min som kom på døra. Blir ikke sent i dag nei
![]()
Åh, fjelltur hørtes fint ut da!Har vært på fjelltur med guttungen, svigerinne og niese i dag, og heia på syklister i et sykkelrittveldig gøy! Nå er jeg helt gåen i hele kroppen, holdt på å sovne to ganger på sofaen men ble vekket av mannen som ringte først og deretter broren min som kom på døra. Blir ikke sent i dag nei
![]()
Åååh namme![]()
![]()
Fine med å være gravid er jo at du slipper til ogSe der jaSå fine kaker!!
Haha, ja ikke sant! Har jo noen fordeler å komme med mage liksomFine med å være gravid er jo at du slipper til oghehehe
Hehehe det er helt santFine med å være gravid er jo at du slipper til oghehehe
AbsoluttHaha, ja ikke sant! Har jo noen fordeler å komme med mage liksom![]()