Hehe, nei godt å være flere! Merker jeg venter veeeeldig nå og da! Spesielt nå som vi begynner å bli ferdig med ting og tang. Gleder meg sånn♥bra det ikke bare er meg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nei godt å være flere! Merker jeg venter veeeeldig nå og da! Spesielt nå som vi begynner å bli ferdig med ting og tang. Gleder meg sånn♥bra det ikke bare er meg da![]()
Ok! Roald dahl ja, det har jeg ikke lest for han. Så sånn bortsett fra Den Kjempestore KrokodillenDen er litt morsom
Er det mye bilder i bøkene du lpner til han da eller? Vet ikke hvor lenge min greier å Holde konsentrasjonen hvis det er lite bilder
Ok, kan jo være greit å avansere litt også da. Utfordre konsentrasjonen bittelitt kanskjeMmm litt bilder er det! Men må følge med![]()
Åh det er jammen fantastisk detDa har vi endelig kommet oss hjem - jeg har prellet meg ut av finstasen og slengt meg på sofaen ^-^ herlig
Haha, ja det gjelder å se det positive i det!Jaja det kommer en god ting ut av å være sykemeldtjeg slipper å stresse med planleggings dager :/
![]()
Det skal jammen bli godt med ett år uten å tenke på det![]()
Hvor har du vært?Da har vi endelig kommet oss hjem - jeg har prellet meg ut av finstasen og slengt meg på sofaen ^-^ herlig
Helt fantastisk følelse ^-^ heheÅh det er jammen fantastisk det![]()
![]()
Ikke santHaha, ja det gjelder å se det positive i det!![]()
Har vært I 90 årsdagHvor har du vært?
Her er nattasen funnetHelt fantastisk følelse ^-^ hehe
hehe okJeg ser teen spirit på netflix nå![]()
HerligHer er nattasen funnetå en jente film
elsk
![]()
Ser teen spirit nåHerlighøres ut som en deilig lørdag i vente! Vet du hva du skal se?
Ser teen spirit nåHerlighøres ut som en deilig lørdag i vente! Vet du hva du skal se?
alle skulle snakke i kveld...men passer i grunn greithehe
![]()