Skravletråd

Hehe sjønner godt du bare måtte ha den :D

Ja det er mye vi så som barna nå aldri får se ... Kjedelig egentlig. Ikke noe er jo pedagogisk nok for de nå :/
Nei. Trist egentlig - men kan jo velge hva de skal få sett i starten. Mellom det som finnes på netflix, Dvd og som går igjen på tv så skal det nok gå.

Men tenker de fleste filmene blir på engelsk fra start - det hadde vi i alle fall og gikk jo det og :)

Nei. Trist egentlig - men kan jo velge hva de skal få sett i starten. Mellom det som finnes på netflix, Dvd og som går igjen på tv så skal det nok gå.

Men tenker de fleste filmene blir på engelsk fra start - det hadde vi i alle fall og gikk jo det og :)
Det ser de her å innimellom :) :) favoritten er Matilda :D

Er nesten ferdig faktisk! Litt småting igjen bare. Har mala rommet, satt opp senga vi har etter storebror, fått en kleskommode OG klær som jeg har sortert, bretta og lagt på plass, kjøpt vogn, stellebord og bilstol og diverse :) som mannen sa "nå gjenstår jo bare den letteste jobben" :D Tør ikke ha forventninger om at hun kommer før. Bedre å være innstilt på å gå noe over.. Holdt på å bli gal av venting sist nemlig;)

Flink du har vært da :)

Jeg regner også med å gå over :P men hun må gjerne komme før likevel :D

Hvor gammel er storebror?

Jeg har strikka og så litt på film med sambo da han kom hjem fra trening :)

Håper på en god natt, lillegutt har sovet litt urolig i kveld...

Som vanlig legger jeg meg leeeeenge etter dere andre :P håper dere sover godt og tyvstarter dagen med å ønske dere alle en god morgen!

Og god lørdag :D

Back
Topp