TakkKult det da ^-^
Spesielt når de blir så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKult det da ^-^
Spesielt når de blir så bra!
Nei. Trist egentlig - men kan jo velge hva de skal få sett i starten. Mellom det som finnes på netflix, Dvd og som går igjen på tv så skal det nok gå.Hehe sjønner godt du bare måtte ha den![]()
Ja det er mye vi så som barna nå aldri får se ... Kjedelig egentlig. Ikke noe er jo pedagogisk nok for de nå :/
Det ser de her å innimellomNei. Trist egentlig - men kan jo velge hva de skal få sett i starten. Mellom det som finnes på netflix, Dvd og som går igjen på tv så skal det nok gå.
Men tenker de fleste filmene blir på engelsk fra start - det hadde vi i alle fall og gikk jo det og![]()
Huff da! Alle må jo vite hvem det er! (Note to self, kidsa må læres opp "ordentlig")
Her er den jeg kjøpte i dag:
Er nesten ferdig faktisk! Litt småting igjen bare. Har mala rommet, satt opp senga vi har etter storebror, fått en kleskommode OG klær som jeg har sortert, bretta og lagt på plass, kjøpt vogn, stellebord og bilstol og diversesom mannen sa "nå gjenstår jo bare den letteste jobben"
Tør ikke ha forventninger om at hun kommer før. Bedre å være innstilt på å gå noe over.. Holdt på å bli gal av venting sist nemlig
![]()
KoseligJeg har strikka og så litt på film med sambo da han kom hjem fra trening![]()
Sov godtSov godt alle sammen![]()
Koselig![]()
Her har det gått i brettspill igjen - ticket to ride er klar favoritt her![]()
Bygge togbaner - man får oppdrag som man skal klare, noe som ofte blir vanskeligere jo fler man erHva handler det om? Spill er jo gøy![]()
Bygge togbaner - man får oppdrag som man skal klare, noe som ofte blir vanskeligere jo fler man erkjempegøy - nevøen på 6 elsket det
Som vanlig legger jeg meg leeeeenge etter dere andrehåper dere sover godt og tyvstarter dagen med å ønske dere alle en god morgen!
Og god lørdag![]()