Skravletråd

Ja :D bare få dager igjen nå :D

Jeg tenker å på det :) i tunge stunder når jeg er veldig sliten. De ukene vi har lagt bak oss er mange flere enn vi har igjen <3
Å med tanke på at det bare er 12 uker til termin. Å så er det jo noen som får noen uker før så begynner det snart å komme små søte babyer <3 <3 tenk om 10 uker :D da kan de få lov å begynne å komme :p :D
Jeg har jo noen uker mer da, men uansett.. Det er moro å tenke på ja! Jeg er spent på om jeg får i november eller desember jeg da. Temindatoen er ikke før den 26. liksom:P og gikk 10 dager over med første, så da fikk jeg beskjed om at det var vanlig å gå over med nr to også

Det fantes visst faktisk, hehe! Søk på taco Shell holder. Var til ett skjell og til flere på rad :p
ok thanks. will do:)

og du....hvor finner jeg slike stofftrykk eller bilder man kan sy på ting på stoff og still...lett meg i hjel...

Håper virkelig den vuggen fortsatt er der i morgen og at den ser fin ut:P

ok thanks. will do:)

og du....hvor finner jeg slike stofftrykk eller bilder man kan sy på ting på stoff og still...lett meg i hjel...

Men mener du helt tynt som stoff eller de litt tykkere strykemerkene som har litt lim bak?

$_1.JPG

Det enkleste...hehe

Hehe vet ikke jeg.. Har brukt sånne strykemerker hvis det har vært hull i klær men uten symaskin er det litt jobb å sy de på for de er så harde! Eller du kan klippe ut av en stoffbit men kan jo være det er litt vanskelig å få det pent og det kan flise seg opp i kantene? Vet ikke helt jeg :)

Jeg har jo noen uker mer da, men uansett.. Det er moro å tenke på ja! Jeg er spent på om jeg får i november eller desember jeg da. Temindatoen er ikke før den 26. liksom:P og gikk 10 dager over med første, så da fikk jeg beskjed om at det var vanlig å gå over med nr to også
Det blir november :D jeg håper hvertfall det :D
Jeg gikk over med første. 5 dager over termin mens andre kom 5 dager før termin ;)
Jeg håper pjokken kommer litt før her :) kan være det blir oktober men kommer likevel til å være her inne med dere :p :D liker meg her :p
Jeg har termin 4 :)

Back
Topp