Hehe ute å leker?det ville ikke min heller
han er ute hele tiden
å er drav skitten etter SFO
haha har leka i sandkassen hele dagen
![]()
Hehe herlig da! Her spiller han et spill på dataen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ute å leker?det ville ikke min heller
han er ute hele tiden
å er drav skitten etter SFO
haha har leka i sandkassen hele dagen
![]()
Jeg har jo noen uker mer da, men uansett.. Det er moro å tenke på ja! Jeg er spent på om jeg får i november eller desember jeg da. Temindatoen er ikke før den 26. liksomJabare få dager igjen nå
![]()
Jeg tenker å på deti tunge stunder når jeg er veldig sliten. De ukene vi har lagt bak oss er mange flere enn vi har igjen <3
Å med tanke på at det bare er 12 uker til termin. Å så er det jo noen som får noen uker før så begynner det snart å komme små søte babyer <3 <3 tenk om 10 ukerda kan de få lov å begynne å komme
![]()
![]()
Hehe ofte blir jeg bare trøttere av det![]()
Ja sant det. lite aktiv herKommer an på hvor aktive vi er det![]()
ok thanks. will doDet fantes visst faktisk, hehe! Søk på taco Shell holder. Var til ett skjell og til flere på rad![]()
vi har hatt hjemmelagde kyllingburgere med ovnsbakte potetbåter og salat.Kjøttboller i brun saus med poteter og kokte grønnsaker
Hos dere da?
ok thanks. will do![]()
og du....hvor finner jeg slike stofftrykk eller bilder man kan sy på ting på stoff og still...lett meg i hjel...
Hørtes godt utv
vi har hatt hjemmelagde kyllingburgere med ovnsbakte potetbåter og salat.
Håper virkelig den vuggen fortsatt er der i morgen og at den ser fin ut![]()
Det enkleste...heheMen mener du helt tynt som stoff eller de litt tykkere strykemerkene som har litt lim bak?
Hvilket da?Hehe herlig da! Her spiller han et spill på dataen![]()
Det enkleste...hehe
Hvilket da?har han en favoritt?
![]()
Det blir novemberJeg har jo noen uker mer da, men uansett.. Det er moro å tenke på ja! Jeg er spent på om jeg får i november eller desember jeg da. Temindatoen er ikke før den 26. liksomog gikk 10 dager over med første, så da fikk jeg beskjed om at det var vanlig å gå over med nr to også
HeheJa det hjalp like etterpå, men ikke nå![]()