haha ja ingen fareHaha men du spiste bare sint i går så jeg tror det skal gå brahehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha ja ingen fareHaha men du spiste bare sint i går så jeg tror det skal gå brahehe
HeheJa hun er syk hvis hun finner ut hun vil opp hehe
åh hehe. jeg klarer det...men er jo mulig jeg våkner etterhvert igjen ååDet klarer ikke jeg etter 6da blir jeg helt vrak
![]()
![]()
hehe. men merker ikke det er like fart i meg og skravling nå heller.Hehe![]()
Hehehaha ja ingen farekyllingnuggets på guttungen med pommes f. og pølse og pommes på meg. Venninna mi tok kyllingbaguette
![]()
Ja, er godtHeheer ikke det helt verste med en sånn lunsj
er bare godt det
hehe
Det er det jeg håper jeg gjøråh hehe. jeg klarer det...men er jo mulig jeg våkner etterhvert igjen åå![]()
ja hadde vært fint detDet er det jeg håper jeg gjør![]()
Ja det merker jeg åhehe. men merker ikke det er like fart i meg og skravling nå heller.![]()
Det aner jeg ikkenår er det oppdatering nå da
Hehe det sjekket ikke jeg heller sist jeg var inneJeg hadde 2049 nå så jeg...men sjekka ikke når det var fra
Hehe du har da virkelig gjort nok i dagSer bruktshopen er åpen til 17.00 hmm...men tror ikke jeg orker![]()
Ja er bekkenløsningSå flink du har vært da!uff ikke gøy med vondt i hofta og mye vann
Er det bekkenløsning? Jeg har det og spesielt vondt på høyre side.
Resten av dagen gikk fintSå godt det gikk seg til etter hverthåper resten av dagen å går fint
![]()
haha ja ingen farekyllingnuggets på guttungen med pommes f. og pølse og pommes på meg. Venninna mi tok kyllingbaguette
![]()