Skravletråd

Hehehe :p min vill men han venter enda :o
Spurte meg etter at vi hadde vert sammen i 1 uke om hva jeg hadde sagt. likevel så venter han jammen :p hehe :p
Min skulle fri på års dagen for første møte, men han lo så fælt at jeg måtte spørre han:p (han ler når han er nervøs og redd) så da tok jeg styringa da, måtte mase I 3 år etterpå men fikk han te å skrive under på papiret te slutt:p

Min skulle fri på års dagen for første møte, men han lo så fælt at jeg måtte spørre han:p (han ler når han er nervøs og redd) så da tok jeg styringa da, måtte mase I 3 år etterpå men fikk han te å skrive under på papiret te slutt:p
Ååååh så herlig da :D :D jeg håpet å på 1 års dagen :p

Nå tror jeg ikke det kommer til å skje :p haha

Da har jeg inntatt sofaen igjen - vært ute på besøk hos søstra til mannen :) de har en plutt som kommer til å være ca 1 år når lillemann kommer - fikk arve masse stilig derfra :)

De visste ikke hva som kom, så mye klær i nøytrale farger ^-^

Da har jeg inntatt sofaen igjen - vært ute på besøk hos søstra til mannen :) de har en plutt som kommer til å være ca 1 år når lillemann kommer - fikk arve masse stilig derfra :)

Så morro :)

Så gøy å arve da :D :D

oohh så kjekt med arv da:)

Back
Topp