Klarer du det assaKa men tar bare en stripehehe så lar jeg resten være nede
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer du det assaKa men tar bare en stripehehe så lar jeg resten være nede
![]()
oh my gaaad ...jeg hadde besvimtSyntes syns i hennespent på reaksjonen når presten er ett romvesen
![]()
Jeg åoh my gaaad ...jeg hadde besvimt![]()
Min skulle fri på års dagen for første møte, men han lo så fælt at jeg måtte spørre hanHehehemin vill men han venter enda
![]()
Spurte meg etter at vi hadde vert sammen i 1 uke om hva jeg hadde sagt. likevel så venter han jammenhehe
![]()
ber vel bare mannen hente det du daNjahaha men er langt å tungt å vagge ned
![]()
nei fysjJeg åville aldri hatt det sånn
![]()
Ååååh så herlig daMin skulle fri på års dagen for første møte, men han lo så fælt at jeg måtte spørre han(han ler når han er nervøs og redd) så da tok jeg styringa da, måtte mase I 3 år etterpå men fikk han te å skrive under på papiret te slutt
![]()
Hahaha det kunne jeg ha gjort men faktisk tasser jeg selvber vel bare mannen hente det du da![]()
Hadde aldri klart å holde meg seriøsnei fysjhahah
ikke værstHahaha det kunne jeg ha gjort men faktisk tasser jeg selv![]()
ikke jeg hellerHadde aldri klart å holde meg seriøs
Så morroDa har jeg inntatt sofaen igjen - vært ute på besøk hos søstra til mannende har en plutt som kommer til å være ca 1 år når lillemann kommer - fikk arve masse stilig derfra
De visste ikke hva som kom, så mye klær i nøytrale farger ^-^
Absolutt ^-^ tror faktisk at mellom det vi har, det vi har fått nå og det søsteren min har igjen så skal det være greit for en liten stundSå morro![]()
Har godt av bevegelsen derikke værst![]()
hehe jodaHar godt av bevegelsen der![]()
Så gøy å arve daDa har jeg inntatt sofaen igjen - vært ute på besøk hos søstra til mannende har en plutt som kommer til å være ca 1 år når lillemann kommer - fikk arve masse stilig derfra
oohh så kjekt med arv daDa har jeg inntatt sofaen igjen - vært ute på besøk hos søstra til mannende har en plutt som kommer til å være ca 1 år når lillemann kommer - fikk arve masse stilig derfra