Skravletråd

Da har jeg gått igjennom kjøpet mitt:)
6 bukser
5 sparkebukser
4 kjoler
5 jakker
10 bodyer
8 strømpebukser
Og et par ballerinasko :)
Mest i str 62 men det gjør ikke noe. Alt dette + 10 plagg til jeg ikke ville ha pga flekker og hull, for 150 kr :)

Så gøy! Moro med sånne kupp :)

Fikk svar fra flust og de hadde visst glemt å sende sengesettet :p Så det var visst bra jeg sendte mail da :)

åh de var sinnsykt skjønne:)
Er vel fornøyd med den kjøpet:D?
Ja kan ikke klage, gubben er fornøyd også, siden det var med en to delt joggedress der, å de har en på h&m til 149 som jeg har hatt lyst på. Så han ble veldig fornøyd med at jeg fikk med en slik en :)

Ja kan ikke klage, gubben er fornøyd også, siden det var med en to delt joggedress der, å de har en på h&m til 149 som jeg har hatt lyst på. Så han ble veldig fornøyd med at jeg fikk med en slik en :)
Så flott:) Genialt!

Så gøy! Moro med sånne kupp :)
åh de var sinnsykt skjønne:)
Er vel fornøyd med den kjøpet:D?
Synes det er greit å kjøpe brukt å jeg da:) jeg sparer endel kr på det og med trang økonomi er det veldig greit :)
Å det værste av alt er vel at jeg kommer til å selge det når jeg er ferdig med det.
Er visse ting som skal beholdes men har ikke sentimentalverdi på den måten.
Kommer til å beholde bootsa Fride strikka og hente settet jeg skal prøve å gå strikket. Men er ikke av den typen som tar vare på klærna når de er blitt for små :)

Synes det er greit å kjøpe brukt å jeg da:) jeg sparer endel kr på det og med trang økonomi er det veldig greit :)
Å det værste av alt er vel at jeg kommer til å selge det når jeg er ferdig med det.
Kommer til å beholde bootsa Fride strikka og hente settet jeg skal prøve å gå strikket. Men er ikke av den typen som tar vare på klærna når de er blitt for små :)
Da er jo brukt helt perfekt:)

Så koselig du vil spare på de! :)

Her skal storebror få velge mellom hjemmelagede kyllingnuggets eller kjøttboller når han kommer hjem :)

Tro meg, jeg har prøvd, men mannen er veldig sær i matveien:( Mye han ikke vil spise som jeg syns er kongemat

Kjedelig da! Var kresen selv da jeg var yngre, men ikke nå lenger :) Søsteren min er ganske sær i matveien da :P

Indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og brokkoli :)

Hvordan lager du hjemmelagde kylling nuggets???

Oi oi! Det er jo bare kjempesupernammenam :) Ikke lenge siden vi hadde det.

Lager nuggets slik: Skjær kyllingfilet i biter på ca 4x4 cm, vend først i egg og så i griljermel. Legg de på en tallerken og krydre med salt og pepper. Så stekes de :)

Oi oi! Det er jo bare kjempesupernammenam :) Ikke lenge siden vi hadde det.

Lager nuggets slik: Skjær kyllingfilet i biter på ca 4x4 cm, vend først i egg og så i griljermel. Legg de på en tallerken og krydre med salt og pepper. Så stekes de :)
Takk:) mye sunnere enn de man kjøper, å ikke er de gode heller :)

Back
Topp