Skravletråd

Hehehe, får satse på det ja! Fikk en liten rift jeg og sist, men ikke så mye at det egentlig ble til noen plage i ettertid på noe vis! Så tror bare jeg satser på det denne gangen jeg og!

ble sydd en del med første, men nesten ikke noe med minste! Så kanskje jeg slipper helt unna denne gangen :P

Har noen druer i en skål på kjøkkenet, men dem begynner visst å bli skrukkete: D
Skal du lage rosiner? :p hehe
Neida :p her i huset holder de ikke en dag nesten :o alle elsker de :o så jeg må bare nyte de nå når jeg er alene for når knoll å tott kommer hjem så blir set ille mye på mor :p haha

Skal du lage rosiner? :p hehe
Neida :p her i huset holder de ikke en dag nesten :eek: alle elsker de :eek: så jeg må bare nyte de nå når jeg er alene for når knoll å tott kommer hjem så blir set ille mye på mor :p haha

Ja samme her, kan godt kjøpe en kg og det er tomt samme kveld :P

Vurderer å lage meg en latte, men så fikk jeg en kopp kaffe i bhg også! Litt mye med to kopper eller?? Går vel en dag :)

Som man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøre:D
Har lest den - vurderer det, da jeg har veldig lite lyst til å revne... men ja, var det å gjøre og ikke bare si at jeg skal ><

Back
Topp