Skravletråd

Som man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøre:D

hehe hørt om det før ja, men aldri gjort det selv :P Kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller :)

Som man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøre:D
Ehm.. Ikke jeg heller :p hehe men har født to ganger å kun fått pynte sting så satser på det går bra denne gangen å :p

Ehm.. Ikke jeg heller :p hehe men har født to ganger å kun fått pynte sting så satser på det går bra denne gangen å :p
Hehehe, får satse på det ja! Fikk en liten rift jeg og sist, men ikke så mye at det egentlig ble til noen plage i ettertid på noe vis! Så tror bare jeg satser på det denne gangen jeg og!

Åh søte kjæresten da :) jeg glemte å svare på en melding han sendte. Å må ringte han for han ble bekymra . Ikke kjekt han ble det altså men at han tenker på meg <3
Å, så koselig da♥ Min er nesten i overkant bekymra han. Fikk nesten ikke sove i går fordi jeg hadde murringer i mage og rygg

Hehehe, får satse på det ja! Fikk en liten rift jeg og sist, men ikke så mye at det egentlig ble til noen plage i ettertid på noe vis! Så tror bare jeg satser på det denne gangen jeg og!
Det går nok så fint så :D eneste er st jeg kjenner det nå. Ble klippet med han, å arret svir litt. Sikkert fordi jeg er håven? Hvertfall blitt sånn etter jeg ble gravid :)

Back
Topp