Åja! Men det hørtes jo innmari godt ut det da!En slags (fransk?) fiskegrateng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja! Men det hørtes jo innmari godt ut det da!En slags (fransk?) fiskegrateng![]()
Ja det er litt rart det derJa noen ganger tar det år og dag!! Men av og til går det kjempefortselv fra kina
![]()
Som man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøre![]()
Ehm.. Ikke jeg hellerSom man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøre![]()
Lurt D![]()
Det er så nammemmmmm må kjøpe meg fler druertomt gitt
noen har spist de!
Åh søte kjæresten dajeg glemte å svare på en melding han sendte. Å må ringte han for han ble bekymra . Ikke kjekt han ble det altså men at han tenker på meg <3
Hehehe, får satse på det ja! Fikk en liten rift jeg og sist, men ikke så mye at det egentlig ble til noen plage i ettertid på noe vis! Så tror bare jeg satser på det denne gangen jeg og!Ehm.. Ikke jeg hellerhehe men har født to ganger å kun fått pynte sting så satser på det går bra denne gangen å
![]()
Ehm neijepp, orker ikke hoderegning hehe en inch er 2,54 cm så ikke SÅ lett heller å skulle ta i hodet![]()
![]()
Åja! Men det hørtes jo innmari godt ut det da!![]()
Nei, det frista ikke akkurat, for å si det sånn!hehe hørt om det før ja, men aldri gjort det selvKommer ikke til å gjøre det denne gangen heller
![]()
Ikke sant <3Aww hehe søt da![]()
Ja det er litt rart det derskulle ønske alle gjorde det
har så masse gøy jeg vill ha nå
![]()
Å, så koselig da♥ Min er nesten i overkant bekymra han. Fikk nesten ikke sove i går fordi jeg hadde murringer i mage og ryggÅh søte kjæresten dajeg glemte å svare på en melding han sendte. Å må ringte han for han ble bekymra . Ikke kjekt han ble det altså men at han tenker på meg <3
Det er så nammeå bedre å ha det fremme enn all snopen
de hjelper på søtsuget å de
![]()
Det går nok så fint såHehehe, får satse på det ja! Fikk en liten rift jeg og sist, men ikke så mye at det egentlig ble til noen plage i ettertid på noe vis! Så tror bare jeg satser på det denne gangen jeg og!
Har noen druer i en skål på kjøkkenet, men dem begynner visst å bli skrukkete: Dmmmmm må kjøpe meg fler druertomt gitt
noen har spist de!
Hva er det dere driver å regner på?Ehm neiikke for tallblinde meg hvertfall
klarer ikke matte
![]()
Åååh de er søte da <3Å, så koselig da♥ Min er nesten i overkant bekymra han. Fikk nesten ikke sove i går fordi jeg hadde murringer i mage og rygg