Å det er det som er viktighahaha typisk megmen koser meg sånn da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det er det som er viktighahaha typisk megmen koser meg sånn da
![]()
Krysser virkelig fingrene for detBlæ håper det går bedre i morgen![]()
Hehe kos deg masse hos frisørennei klokka løper...må gå til frisøren...går jeg ikke nå...må jeg løpe...haha
Haha - nei er ofte sånn, det går fort når man først kommer igang. Men det var det å komme seg igangHehe, nå er det borte iallfalltok ikke lange tida engang
![]()
Vi vil ha før/etter bilde ^-^nei klokka løper...må gå til frisøren...går jeg ikke nå...må jeg løpe...haha
HeheJeg er en rotekopp forsåvidt, så det er ikke det eneste rotet her i husethar en toåring av en rotekopp også, og mannen er ikke så mye bedre han heller. Haha. Det blir ofte hurtigrydding/skippertak for evt besøk
![]()
Uff nei det er det ikkeÆsj Bhg-start er ikke noe gøy for foreldrene heller![]()
Tar lengre tid å komme igang enn å faktisk gjøre det ofte jaHaha - nei er ofte sånn, det går fort når man først kommer igang. Men det var det å komme seg igang
Been there![]()
Neida, rot er greit, men hvis det begynner å bli kræslig, da må jeg ta meg sammenHehejaja det er nok ikke så ille
![]()
![]()
Er nok litt lik deg der - men bor med en som er helt motsattTar lengre tid å komme igang enn å faktisk gjøre det ofte jaskulle ønske jeg var skikkelig ryddig av meg
jeg ser rotet, jeg bare bryr meg ikke så veldig. Hehe
Hehe jaNeida, rot er greit, men hvis det begynner å bli kræslig, da må jeg ta meg sammen![]()
Uff det er ikke noe kjektGuttungen gikk skikkelig på tryne da jeg henta han i bhg i gårhan skulle bare leke litt til mens jeg så på og så datt han med ansiktet først i asfalten
blødde masse og han fikk DEN verandaleppa, og litt løs hud der. Godt ikke tenna fikk noe iallfall.
Godt man har en av andre typen da egentligEr nok litt lik deg der - men bor med en som er helt motsatt
Han får ikke hvile hvis vi ikke har ryddet av bordet, feks. Så han har en del rydde-raid som jeg likesågodt hiver meg på (morsommere når man er to^-^)
Så har han støvallergi, så prøver jo å gjøre mitt for at det skal være levbart i huset og... men merker at jeg fort lar rotetendensene mine ta over når han er borte![]()
Når jeg tenker meg om tror jeg vi har det fra pappaGodt man har en av andre typen da egentligher er ingen av oss sånn, så det er litt dumt
det går fortere og er morsommere når man er to ja, også tenker jeg kanskje man blir litt flinkere på det hvis man først begynner
Usj, støvallergi ja, det er godt vi ikke hargreit å bidra for at det blir levbart ja. Skjønner godt det skeier ut
![]()
![]()
håper det er det de prøver på
så fælt å sitte der å høre på
![]()
![]()
Hehe DET er santHehe ja![]()
Vis jeg føler det er rot her så tenker jeg bare på de i ekstreme samlereda er det jammen ikke ille her likevel
haha
Ja vi får håpe på det - fikk han sove til slutt?