Skravletråd

offmei. At du skal være så plaget stakkar.
Har de ikke tilbud om slik trening jeg deltar på der du bor mon tro? Hadde kanskje vært noe for deg...
Hva blir det til middag i dag? Her er biffsalat:)
Jeg vet ikke hva de har.. Har jo ikke jordmor her en gang vist nok :o
Fiskegrateng :)

Hehe :p hva har dere fra før? :) vi har å to men kun den ene som blir brukt. Er meningen den andre skal selges men sambo nøler litt :p tror han vill bytte jobb å da trenger vi to :)
Eller jeg vet han vill han bare vill ikle helt innrømme det selv :eek:
Vi har mazda 6 stasjonsvogn. 2014modell.
Og en renualt laguna stasjonsvogn som mannen bruker som arbeidsbil. aner ikke ka modell det er en gang...minst 10år ...stygg som faen haha...frakter plank og boss i:P
Så får vi helt ny e-golf i dag. blir genialt med elektrisk:)

Idag (og i kveld) skal jeg lage hjemmelaget ripsgelé av de 4,5L rips jeg plukket i går. Er sikkert 5-10 liter rips igjen på busken, men orker ikke å plukke sååå mye :p hehe. Har allerede laget 3 glass ripssyltetøy og 1 glass gelé.
Godt barnematglassene og pastaglassene kan brukes om igjen til slikt :)

Skulle gjerne plukket mer blåbær og, men iflg samboeren min begynner de å bli litt dårlige her nå.
Ååååh det er så godt :D :D

Det vet jeg ikke.. For han har jo ikke tatt iver ett barn slik som det enda.. Men jeg lirer på om det blir presidentens datter jeg :eek: for mektigere barn enn det finner du jo ikke :/

jooo, men er ikke det litt for selvsagt???
Jeg tror det blir sønnen til hun hovedpersonen...ka er det nå hun heter igjen?? han som var døv.
Evt. dattera til han som stod i med hu før...gubben til hun som skjøt thomas...

Vi har mazda 6 stasjonsvogn. 2014modell.
Og en renualt laguna stasjonsvogn som mannen bruker som arbeidsbil. aner ikke ka modell det er en gang...minst 10år ...stygg som faen haha...frakter plank og boss i:P
Så får vi helt ny e-golf i dag. blir genialt med elektrisk:)
Hehehe men greit å ha en slik bil da :p egentlig :p
Men hvilken skal bort da :o :p

Back
Topp