Njaa...mannen skal drikke med kompiser lørNoen som skal noe spennende i helgen?![]()
Fredagen har jeg guttungen hjemme fra barnehagen. Skal til frisøren og på akvariet. Søndag jobber jeg. Mulig gutta skal på hytta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaa...mannen skal drikke med kompiser lørNoen som skal noe spennende i helgen?![]()
Kjekt han fant noe han likteHehe jeg leste litt av den å jeg syntes den var detså er kjekt at han å syntes det
![]()
Tar enormt mye tid men er så deilig åTar tid det der![]()
Liker buksa di btw![]()
JaKjekt han fant noe han likte![]()
Hehe ja det er rolig her i kveldLangt fra like aktivt her i dag hehe
Tar enormt mye tid men er så deilig åfår meg til å sitte litt i ro
hehe
Takk takkden er fra høst kolleksjonen til Cubus
Sykt deilig![]()
Ja...Hehe ja det er rolig her i kveldvar mer aktivitet på dagen
![]()
NeiJa...Hehe
ikke lenge til serien nå![]()
hihi.velkommen i leoklubbenJeg å![]()
![]()
hehe. skjønner.Neihar venta lenge nok nå
men var spennende csi å
selv om det ikle var sen jeg trodde
Altså feil csi![]()
Neihehe. skjønner.
![]()
Er jo ikke mange episodene igjen nå egentlig.
Mhm, men skal bli spennende å se de siste episodene n¨å da.Neier det ikke typisk :/
Ja det skal det jammenMhm, men skal bli spennende å se de siste episodene n¨å da.
Høres jo ut som ei fin helg det da!Njaa...mannen skal drikke med kompiser lørSå da er det daffing og film på meg
Fredagen har jeg guttungen hjemme fra barnehagen. Skal til frisøren og på akvariet. Søndag jobber jeg. Mulig gutta skal på hytta.
Ok! Hvilken type fest?Nopehaha ikke som jeg vet om hvertfall
er invitert på en fest men vet ikke om jeg orker
![]()
En fylle jente fest /p ikke helt gøy nåOk! Hvilken type fest?
Det hadde bok ikke jeg orka, for å si det sånn. Er vel veldig forståelig om du sier nei til det nå, vel?En fylle jente fest /p ikke helt gøy nå![]()