HeheheJa
Hehe godt å høre![]()
Hvite klær funker ikke så bra her i gården![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheheJa
Hehe godt å høre![]()
Hvite klær funker ikke så bra her i gården![]()
![]()
ka csi?Fargerventer på csi
![]()
Kos degTenkte se en episode hannibal på netflix![]()
Csi cyberka csi?![]()
Det viste jeg ikke gikk an engangPrøver å finne ut hvordan jeg kan få sett youtube offline - veg jeg har fått det til tidligere men husker ikke hvordan ><
Visste ikke det gikk an engang jegPrøver å finne ut hvordan jeg kan få sett youtube offline - veg jeg har fått det til tidligere men husker ikke hvordan ><
Det hadde jeg og i stad! Måtte steke meg noen rundstykker (sånne som du kjøper halvstekt), og trøkka i meg en av kurvene med jordbær jeg egentlig skulle bruke til syltetøy: DLyst på no godt![]()
Det viste jeg ikke gikk an engang![]()
Fikk det til på Nokiaen jeg hadde før uten problem. Og youtube selv sier at det skal være en "watch offline" funksjon, jeg bare finner den ikke....Visste ikke det gikk an engang jeg![]()
Åja! Hmm, kanskje jeg må prøve det jeg og. Kan jo være moro for femåringen å kunne se offline på nettbrettet når man er på reise og sånnFikk det til på Nokiaen jeg hadde før uten problem. Og youtube selv sier at det skal være en "watch offline" funksjon, jeg bare finner den ikke....
Så google meg frem men ikke blitt så mye klokere ennå
NopeNoen som skal noe spennende i helgen?![]()
Ser artig utHehe 8 åringen ligger p leser høyt for seg selvendelig fikk jeg han til å ville lese en bok selv
han liker best Donald
men nå leser han på denne :
Vis vedlegget 129424
Tar tid det der
Hehe jeg leste litt av den å jeg syntes den var detSer artig ut![]()