Skravletråd

Ja det kan hende det. Men er ikke så farlig, har ikke konkurranse innstinkt :)
Nei, tenkte ikke sånn ^-^ var mer at med 500 på 5 dager, så er det fullt mulig å komme høyere opp uten nødvendig å prøve ;)

Og så godt som det skravles her, så tenker man nesten ikke over det heller.

Nei, tenkte ikke sånn ^-^ var mer at med 500 på 5 dager, så er det fullt mulig å komme høyere opp uten nødvendig å prøve ;)

Og så godt som det skravles her, så tenker man nesten ikke over det heller.
Ja men siden jeg har greid så mange til nå, kan jeg prioritere gubben litt å, tror han er litt sjalu. Virker slik. Så blir mindre skravling, nå gi han å litt oppmerksomhet :)

Ja men siden jeg har greid så mange til nå, kan jeg prioritere gubben litt å, tror han er litt sjalu. Virker slik. Så blir mindre skravling, nå gi han å litt oppmerksomhet :)
Ser absolutt den ^-^ slipper litt unna nå siden vi er hos familien hans og at han har mye annet å styre med - blir nok veldig annerledes fom neste uke her og ;)

Er litt søte disse mennene som blir litt oppmerksomhetssjalue ^-^

Ser absolutt den ^-^ slipper litt unna nå siden vi er hos familien hans og at han har mye annet å styre med - blir nok veldig annerledes fom neste uke her og ;)

Er litt søte disse mennene som blir litt oppmerksomhetssjalue ^-^
Ja, spesielt når jeg alltid har hatt 100%tid til han når jeg har vært hjemme, for han blir ikke sjalu på pus nemmelig :)

Back
Topp