Da er det vært prisen daegentlig
er jo helt annen kvalitet på det garnet enn det billige
![]()
Det er det jeg håper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vært prisen daegentlig
er jo helt annen kvalitet på det garnet enn det billige
![]()
¨ååhh, spennendekom i matkassa
Ja det kan hende det. Men er ikke så farlig, har ikke konkurranse innstinktTror du skal kunne klare 1500 og, for den saks skyld![]()
ja det bør detJeppBør være VEEEEELDIG deilig garn
![]()
![]()
Ikke så sikkert detSikkert mer fancy enn den vi lagde![]()
Jeg merker iallfall forskjell på det som er kjøpt i garnbutikk og det fra EuroprisDet er det jeg håperNydelig rosa farge var det i alle fall
![]()
okeiMerinoull fra sandnesgarn![]()
Nydelig fargeStøvet rosa het fargen![]()
Nei, tenkte ikke sånn ^-^ var mer at med 500 på 5 dager, så er det fullt mulig å komme høyere opp uten nødvendig å prøveJa det kan hende det. Men er ikke så farlig, har ikke konkurranse innstinkt![]()
Hentetsettet Sølvi Elisabeth skal haHvilket sett?
Ja men siden jeg har greid så mange til nå, kan jeg prioritere gubben litt å, tror han er litt sjalu. Virker slik. Så blir mindre skravling, nå gi han å litt oppmerksomhetNei, tenkte ikke sånn ^-^ var mer at med 500 på 5 dager, så er det fullt mulig å komme høyere opp uten nødvendig å prøve
Og så godt som det skravles her, så tenker man nesten ikke over det heller.
Skal huske å si det videre at det er I dag serien hans gårGleder meg til the whispers i kveldEpisode 9
![]()
Ser absolutt den ^-^ slipper litt unna nå siden vi er hos familien hans og at han har mye annet å styre med - blir nok veldig annerledes fom neste uke her ogJa men siden jeg har greid så mange til nå, kan jeg prioritere gubben litt å, tror han er litt sjalu. Virker slik. Så blir mindre skravling, nå gi han å litt oppmerksomhet![]()
Ser ikke du daSkal huske å si det videre at det er I dag serien hans gårer bare den igjenn han følger med på. Alle de andre er slutt.
Ja, spesielt når jeg alltid har hatt 100%tid til han når jeg har vært hjemme, for han blir ikke sjalu på pus nemmeligSer absolutt den ^-^ slipper litt unna nå siden vi er hos familien hans og at han har mye annet å styre med - blir nok veldig annerledes fom neste uke her og
Er litt søte disse mennene som blir litt oppmerksomhetssjalue ^-^