Hvordan type garn og merke?110 kr for 2 nøster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan type garn og merke?110 kr for 2 nøster
Ja de to er fantastiskeHaha ^-^ flinke de er til å passe på deg
Men er kanskje greit at de passer på, så du faktisk får hvilt deg litt?![]()
Nei - er vel akkurat det. Venninnenmin sliter med både løsning og låsning, men gjør så godt hun kan for å prøve å komme seg ut og få gjort deg hun kan - blir jo gørrkjedelig ellersJa de to er fantastiskerett å slett
![]()
![]()
Ka det er vell egentlig detselv om jeg er flink å ikke gjør for mye på en gang føler jeg selv. Men kjenner jo det skal ikke mye til :/ jeg verker bare fra bilen å inn til SFO
men må over ett lekeområde der :/ . Kun en liten tur på butikken sliter meg ut
men jeg må jo bevege meg litt å . Kan ikke bare sitte /ligge her heller :/
Ja det blir det jammenNei - er vel akkurat det. Venninnenmin sliter med både løsning og låsning, men gjør så godt hun kan for å prøve å komme seg ut og få gjort deg hun kan - blir jo gørrkjedelig ellers
Høres lurt og sunt ut detJa det blir det jammenhadde blitt gal om jeg ikke hadde fått gjort noe
![]()
Så litt prøver jeg påmen jeg tar det i små etapper
![]()
Ja de er gull verdtHøres lurt og sunt ut detmen alltid bra å ha noen små hjelpere likevel
![]()
WohoOg fordi det har vært oppdatering:
Og Malla er fremdeles på 11, men 500 poster![]()
Halvveis til målet for denne mnd daOg fordi det har vært oppdatering:
Og Malla er fremdeles på 11, men 500 poster![]()
fant dette her da?
Åh godt med Brandade ^-^ bestemoren min lagde det ofte![]()
Jeg laber ned å bretter klærne.. Kommer meg ikke opp trappa en gang før eldste kommer løpende for å ta kurven fra meg
Så skal jeg til å støvsuge. Slik at jeg slapp i morgen. Da kommer sambo løpende å jeg blir beordret tilbake til sofaenlitt herlig da
Men får få minsta i seng![]()
Hehe er det bare som vanlig grateng bare med potet?
Da er det vært prisen daDet var sandnesgarn, merinoull![]()
Tror du skal kunne klare 1500 og, for den saks skyldHalvveis til målet for denne mnd da![]()
StrikkeHar dere noen planer i kveld da?![]()