Skravletråd

Haha ^-^ flinke de er til å passe på deg :)

Men er kanskje greit at de passer på, så du faktisk får hvilt deg litt? ;)
Ja de to er fantastiske :D rett å slett :D :D
Ka det er vell egentlig det :o selv om jeg er flink å ikke gjør for mye på en gang føler jeg selv. Men kjenner jo det skal ikke mye til :/ jeg verker bare fra bilen å inn til SFO :o men må over ett lekeområde der :/ . Kun en liten tur på butikken sliter meg ut :o men jeg må jo bevege meg litt å . Kan ikke bare sitte /ligge her heller :/

Ja de to er fantastiske :D rett å slett :D :D
Ka det er vell egentlig det :o selv om jeg er flink å ikke gjør for mye på en gang føler jeg selv. Men kjenner jo det skal ikke mye til :/ jeg verker bare fra bilen å inn til SFO :o men må over ett lekeområde der :/ . Kun en liten tur på butikken sliter meg ut :o men jeg må jo bevege meg litt å . Kan ikke bare sitte /ligge her heller :/
Nei - er vel akkurat det. Venninnenmin sliter med både løsning og låsning, men gjør så godt hun kan for å prøve å komme seg ut og få gjort deg hun kan - blir jo gørrkjedelig ellers

Nei - er vel akkurat det. Venninnenmin sliter med både løsning og låsning, men gjør så godt hun kan for å prøve å komme seg ut og få gjort deg hun kan - blir jo gørrkjedelig ellers
Ja det blir det jammen :o hadde blitt gal om jeg ikke hadde fått gjort noe :o

Så litt prøver jeg på :) men jeg tar det i små etapper :)

Og fordi det har vært oppdatering:

Og Malla er fremdeles på 11, men 500 poster :)

Vedlegg

• 1438795685784.jpg
    1438795685784.jpg
    60,4 KB · Visninger: 4
Jeg laber ned å bretter klærne.. Kommer meg ikke opp trappa en gang før eldste kommer løpende for å ta kurven fra meg :D
Så skal jeg til å støvsuge. Slik at jeg slapp i morgen. Da kommer sambo løpende å jeg blir beordret tilbake til sofaen :p litt herlig da :p

Men får få minsta i seng :D

Haha så skjønne de er :) Passer på deg :)

Hehe er det bare som vanlig grateng bare med potet?

Nja nei var litt annerledes! Kokte poteter og fisk, moste det litt i en ildfast form, hadde i smør, melk og hvitløk + salt og pepper og ost på toppen også inn i ovnen :) Så ble som potetmos med fisk oppi :P

Jeg har akkurat lagt lillegutt og mannen har lest for storebror :) Snart ferdig med boka vi holder på med nå. Tom tangloppe heter den, sikkert ingen som har hørt om den :P Men den er siste bok i en serie på tre bøker som alltid har stått på hytta og mamma har lest de for meg der nede.. Så koselig å lese de igjen :)

Back
Topp