You tube oppskrifter for å lage booties, vanter og sokker til miniplutter![]()
Åja er det sånne? Hihi sånn har storebror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
You tube oppskrifter for å lage booties, vanter og sokker til miniplutter![]()
Åh spennende da![]()
ka betalte du?![]()
Nei jeg tasser ned å får unna det som venter på meg i tørketrommelen jegså slipper jeg å tenke på det i morgen
![]()
fant dette her da?Hadde ikke jeg heller![]()
Ja det hadde detDet skjønner jeg!! Hadde jo vært gøy å ha muligheten til å reise litt sånn etterhvert..
oisann..nok ja110 kr for 2 nøster
Så braI alle fall til de 4 på seleneskal sjekke om det går å ha like på hele
![]()
Åh godt med Brandade ^-^ bestemoren min lagde det ofteBrandad het det, aldri smakt før.. En slags fiskegrateng men med potet oppi
Ble ikke det mest avanserteSå koseligvet du hva du skal lage?
Hehe er det bare som vanlig grateng bare med potet?Lillegutt elsket detjeg syns det var godt, men litt kjedelig
![]()
Takk i like måteFlinkjeg har fått vasket vår/høst-posen til lillegutt i alle fall
![]()
Nei, sikkert ekstra vanskelig å si nei til sin egen far.Jeg å .. Å min samboer klarer jo ikke å si nei![]()
Som sagt juksestrikkÅja er det sånne? Hihi sånn har storebror![]()
Ja det var kjempekoseligSå koselig!![]()
Ja det er jo detNei, sikkert ekstra vanskelig å si nei til sin egen far.
Haha ^-^ flinke de er til å passe på degJeg laber ned å bretter klærne.. Kommer meg ikke opp trappa en gang før eldste kommer løpende for å ta kurven fra meg![]()
Så skal jeg til å støvsuge. Slik at jeg slapp i morgen. Da kommer sambo løpende å jeg blir beordret tilbake til sofaenlitt herlig da
![]()
Men får få minsta i seng![]()