Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han må det ja :/Ble litt nysgjerrig, så sjekket - og ser sånn ut ja. Han må nok signere..
Men skjønner at det er kjipt å måtte be ham om noe som helst, som han oppfører seg
hva har du spistMett![]()
Heldig hundHunden koser seg med å rydde matrester under bordet etter lillegutt![]()
Så fin seng rosa![]()
Håpløst hvis han kan nekte de pass da :/
Hadde du knapper som passet ?Jeg kjøpte garn i dag til rååååsa kjappstrikka draktmen er ikke ferdig å montere den andre ennå da
sydd i to knapper
![]()
hva har du spist?
Hehe greit med litt hjelp daHunden koser seg med å rydde matrester under bordet etter lillegutt![]()
Åh spennende daBrandad het det, aldri smakt før.. En slags fiskegrateng men med potet oppi
åhh, ikke hørt om...Brandad het det, aldri smakt før.. En slags fiskegrateng men med potet oppi
Gleder meg til å se hvordan de blirYou tube oppskrifter for å lage booties, vanter og sokker til miniplutter![]()
ka betalte du?Kjøpte originalt garn, svindyrt![]()
Takk![]()
Ja det er håpløst. Men heldigvis så trenger jeg ikke det nå. Å er jo lov å håper at ting forandrer seg. Selv om at jeg etter 3 år er temmelig lei
Hadde du knapper som passet ?![]()