Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er visst lett å distrahere - sitter litt her, litt på strikkevideo og så satte noen på Grays (som jeg egentlig ikke følger med på, men som jeg likevel blir slukt rett inn I ><)
ja gleder megSå gøy![]()
Haha, ja da blir det plutselig mer aktivitetMen nå kommer vel straks bøllefrøa inn døra her![]()
Jada. får bli når jeg er 30+Ingen dum ide det! Tipper det blir braog alltid greit å ha med seg uansett ^-^
ja blir fantastisk det.Nei? Åååh heldigen![]()
![]()
Er for meganoobshehe.. hvordan strikkevideo? Jeg syr på knapper![]()
Mye som er magisk når man er små ^-^ gleder meg til å kunne ta med krapylet på sånt, men har noen år endaja blir fantastisk det.vært der selv som barn
![]()
Er for meganoobskjøpte sånn quick knit i går, og fant plutselig masse youtubevideoer med oppskrifter for små. Dette var en for å lage minibooties. Ikke like fine som de som blir strikket, men overkommelige for en som meg som ikke klarer å følge en vanlig oppskrift
![]()
Nå har jeg satt meg ned og skal kose meg med en kopp kaffe, før jeg skal kjøre avgårde og hente bæreselaUff det er ikke bra, sette deg ned og slappe av litt![]()
Haha, ja da blir det plutselig mer aktivitetmen er jo bare koselig da ^-^
Ja. Treffe mikke mus, eller "ikke nus" som guttungen sierMye som er magisk når man er små ^-^ gleder meg til å kunne ta med krapylet på sånt, men har noen år enda
Fin
Ja, men har gjort noen erfaringer om hvilke situasjoner jeg bør unngå i løpet av arbeidsdagen da. Spørsmålet blir om det er mulig å unngå dem. Det finner jeg no ut av i løpet av noen ukerUffså dumt at du fikk så vondt da
![]()
![]()
Minnast har vert fin. Humper rundt her hjemme![]()
Jupp Jupp ^-^ var visst en del videoen på forskjellige ting - har sånn sett ikke startet, og hjelper ikke når tven står på ><hehe blir sikkert fint! Må få se da når du er ferdig![]()