Skravletråd

Det er ofte noen som gir de bort gratis på finn også, de stellebordene :)

Jeg er visst lett å distrahere - sitter litt her, litt på strikkevideo og så satte noen på Grays (som jeg egentlig ikke følger med på, men som jeg likevel blir slukt rett inn I ><)

Jeg er visst lett å distrahere - sitter litt her, litt på strikkevideo og så satte noen på Grays (som jeg egentlig ikke følger med på, men som jeg likevel blir slukt rett inn I ><)

hehe.. hvordan strikkevideo? Jeg syr på knapper :)

Men nå kommer vel straks bøllefrøa inn døra her :)

hehe.. hvordan strikkevideo? Jeg syr på knapper :)
Er for meganoobs :P kjøpte sånn quick knit i går, og fant plutselig masse youtubevideoer med oppskrifter for små. Dette var en for å lage minibooties. Ikke like fine som de som blir strikket, men overkommelige for en som meg som ikke klarer å følge en vanlig oppskrift :P

Haha så herlig! Storebror kommer inn døra her og jeg spør om han har hatt en fin dag så svarer han: Det er den beste dagen jeg noen gang har hatt :D

aww :)

Er for meganoobs :p kjøpte sånn quick knit i går, og fant plutselig masse youtubevideoer med oppskrifter for små. Dette var en for å lage minibooties. Ikke like fine som de som blir strikket, men overkommelige for en som meg som ikke klarer å følge en vanlig oppskrift :p

hehe blir sikkert fint! Må få se da når du er ferdig :)

Uff :( så dumt at du fikk så vondt da :( :(

Minnast har vert fin. Humper rundt her hjemme :p
Ja, men har gjort noen erfaringer om hvilke situasjoner jeg bør unngå i løpet av arbeidsdagen da. Spørsmålet blir om det er mulig å unngå dem. Det finner jeg no ut av i løpet av noen uker:)

hehe blir sikkert fint! Må få se da når du er ferdig :)
Jupp Jupp ^-^ var visst en del videoen på forskjellige ting - har sånn sett ikke startet, og hjelper ikke når tven står på ><

Men poster når jeg kommer I gang/blir ferdig

Back
Topp