Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaPga fødselen? Så bra det er veldig mildt
For en ting å spørre om!Og burde kanskje vite bedre om h*n jobber i helsevesenet!!
Det er jeg temmelig sikker påTror det![]()
Ja)'han hadde navlestrengen smitta rundt halsen
men ja det er utrolig bra at han har det så lett
Hehe ja ikke santjeg ble helt paff
det går jo ikke Ann å arve en fødselskade
![]()
MatildeTips til barnebøker for en 6,5 åring? Sånne litt tykke jeg skal lese for han.. Ferdig med SVK!
HahahaBikkja er på fluejakt.. Veldig ivrig, men han har ikke sjans![]()
Den lille prinsen!Tips til barnebøker for en 6,5 åring? Sånne litt tykke jeg skal lese for han.. Ferdig med SVK!
HeheHaha nei for en teit ting å si![]()
Bah folk tror de rareste tingene - selv de skal vite bedre ^-^Ja)'han hadde navlestrengen smitta rundt halsen
men ja det er utrolig bra at han har det så lett
![]()
Hehe ja ikke santjeg ble helt paff
det går jo ikke Ann å arve en fødselskade
![]()
Matilde![]()
ellers så er Svein å rotta noe som var populært før
![]()
Hehe sant vellBah folk tror de rareste tingene - selv de skal vite bedre ^-^
Verse godJa kanskje prøve MatildaSvein og rotta har vi lest den første, kanskje finne nr 2 og
takk takk
Her er mannen adoptert - har ingen info om opprinnelig familie, men likevel ville jm vite om familien hadde arvelige sykdommer (litt usikker på hvilken hun tenke på der og da...)Hehe sant vell![]()
Oj! Fine tilbudet sitt det!Ojoj må nok dra sambo med på shooping i dagbarnas hus har 25% avslag på alle senger og stellebord
![]()
Jada, de fleste har forståelseDe fleste forstår heldigvis altsåmen noen gjør ikke
![]()
Å hun venninnen her har vert en sv de greie altså men hun igjen har ei venninne som er sur fordi hun ikke er så mye med henne lenger. Hun har en sønn på 8 mnd stakars å en mann då jobber på havet :/
Jeg er enig med deg det er viktigere med familie liv ja .
Der ser jeg svigerfar sliter . Han er vandt med at sambo alltid er der. Men nå som sambo har fått meg å to barn å en til på vei så er det ikke alltid så lett for han heller.
Ojoj må nok dra sambo med på shooping i dagbarnas hus har 25% avslag på alle senger og stellebord
![]()
Haha uff det skal ikke være lett :/ hvor han er adoptert fra ?Her er mannen adoptert - har ingen info om opprinnelig familie, men likevel ville jm vite om familien hadde arvelige sykdommer (litt usikker på hvilken hun tenke på der og da...)