Skravletråd

Tips til barnebøker for en 6,5 åring? Sånne litt tykke jeg skal lese for han.. Ferdig med SVK!

Pga fødselen? Så bra det er veldig mildt :)
For en ting å spørre om! :o Og burde kanskje vite bedre om h*n jobber i helsevesenet!!
Ja:) )'han hadde navlestrengen smitta rundt halsen :( men ja det er utrolig bra at han har det så lett :D

Hehe ja ikke sant :p jeg ble helt paff :o det går jo ikke Ann å arve en fødselskade :p

Bikkja er på fluejakt.. Veldig ivrig, men han har ikke sjans :P

Ja:) )'han hadde navlestrengen smitta rundt halsen :( men ja det er utrolig bra at han har det så lett :D

Hehe ja ikke sant :p jeg ble helt paff :o det går jo ikke Ann å arve en fødselskade :p
Bah folk tror de rareste tingene - selv de skal vite bedre ^-^

De fleste forstår heldigvis altså :D men noen gjør ikke :o
Å hun venninnen her har vert en sv de greie altså men hun igjen har ei venninne som er sur fordi hun ikke er så mye med henne lenger. Hun har en sønn på 8 mnd stakars å en mann då jobber på havet :/
Jeg er enig med deg det er viktigere med familie liv ja .
Der ser jeg svigerfar sliter . Han er vandt med at sambo alltid er der. Men nå som sambo har fått meg å to barn å en til på vei så er det ikke alltid så lett for han heller.
Jada, de fleste har forståelse:) helt rart at noen ikke har det:o
Aah, ja han må nok bare gi slipp på sønnen sin selvom det er vanskelig. Barna kan ikke være barn for alltid, selvom man alltid kan være der for dem:) er svigerfaren din alene eller sammen med svigermor?

Back
Topp