Skravletråd

Vietnam! Han er forsker og entomolog og har samarbeidet mye med universitetet der nede.
Oj! Så spennende da ^-^

Faren min er stort sett "borte" hele sommeren - gått av med pensjon, så reiser ned til leiligheten i Frankrike og nyter rolige og varme dager der :P

Syns egentlig det var litt rart for jeg har fått longsene og ullgenseren jeg bestilte samtidig, men ikke sengesettet!
Det er da hvertfall rart :o har du fått besjed om noe ? At pakken skulle deles? Tror jeg hadde ringt å hørt jeg for dette hørtes rart ut :/

Oj ja det er litt kjedelig :eek: får håpe det ikke starter i rushen da :p er jo det samme for meg :p mye trafikk der jeg å må kjøre men satser på at det går fint :)

Jada går sikkert bra, men har lett for å bekymre meg litt :P :D

nope! kjedelige brev i går og var ikke noe nå da vi kom hjem, kaaaanskje posten var litt sen i dag??
Håper den bare er sen i dag ja å at det kommer noe kjekt :D :D
Vi fikk ikke brev en gang :p haha bare reklame :/
Nei vi bør få noe begge to i dag :D minst en pakke :p

Oj! Så spennende da ^-^

Faren min er stort sett "borte" hele sommeren - gått av med pensjon, så reiser ned til leiligheten i Frankrike og nyter rolige og varme dager der :p

Ja veldig spennende! Vi har vært med en gang ned og det er veldig fint og spennende der :D

Hehe herlig med frankrike da :) Vært med mye på ferie der selv?

Hehe jeg tenker akkurat likt:P når de begynner med babytiden er vi videre på neste fase ja:D
Søsteren min fikk sin første når hun var 20. Hun blir 9 når vår endelig kommer - pleier å erte meg med at de får shippet dem ut lenge før oss og kan nyte barnefri tid mens de er unge nok til å nyte det igjen :P

Hehe jeg tenker akkurat likt:P når de begynner med babytiden er vi videre på neste fase ja:D
Jepp :p å da er det vår tur til å oppleve, reise , å være med på ting :p mens de får erfare hvorfor vi så ofte takket nei :p

Hehe jeg hat jo vert mor nå i 8 år, å endelig kom en venninne etter. Å hun sa faktisk det at nå sjønner jeg.. Jeg ser nå hvorfor du ikke alltid kunne være med :p hehe

Ja veldig spennende! Vi har vært med en gang ned og det er veldig fint og spennende der :D

Hehe herlig med frankrike da :) Vært med mye på ferie der selv?
Ja det vil jeg tro - Vietnam står på listen av steder jeg gjerne skulle sett :P

Vært en god del i Frankrike, men ikke så mye u leiligheten foreldrene mine har - litt vanskelig å treffe på fri for oss/når det passer og sånt.
Men antar det blir mer når lille kommer.

(Var hos tanten min der nede hver sommer som liten :) )

Jada går sikkert bra, men har lett for å bekymre meg litt :P :D
Hehe jeg å :p nå er jeg mest bekymra for at han skal bli stor :p å sittende fast slik som broren. Selv om jeg tror det hadde mye med epiduralen å gjøre. Han var 4188g :p lille søster var 3600.. Å nå ser det ut til at mini i magen hvertfall er 4% over normalen. Men altså det er jo ikle snakk om mye å de kan fort ta feil :)

Sikkert, elsker å reise selv :)

Har bare vært i Paris en gang og det var da jeg var 12 år eller noe. Fint der da :) Også har vi kjørt igjennom en gang vi kjørte til spania :)

Hehe jeg å :p nå er jeg mest bekymra for at han skal bli stor :p å sittende fast slik som broren. Selv om jeg tror det hadde mye med epiduralen å gjøre. Han var 4188g :p lille søster var 3600.. Å nå ser det ut til at mini i magen hvertfall er 4% over normalen. Men altså det er jo ikle snakk om mye å de kan fort ta feil :)

Uff nei satt han fast?!
Mi var +6% på 3D :P håper ikke hun blir så stor.. lillegutt var 4020, syns det var stort nok

Back
Topp