Jadet er jo veldig greit for de små kjenner jo ikke hverandre eller avd
![]()
Veldig glad for at han gledet seg til å gå dit i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jadet er jo veldig greit for de små kjenner jo ikke hverandre eller avd
![]()
Ja en kan jo drømmeHåper du har fått "robuste" veier, da?
Nei, spøk tilside: Det går helt sikkert bra når du står oppe i det, selv om usikkerheten er grusom og helt I strid med alt fødeavdelingene har jobbet for de siste tiårene: Trygghet, tillit, rolig stemning...
Jeg er bare heldig å har en nysgjerrig frukt ansvarlig på jobbDet er sant![]()
Det er alltid betryggendeVeldig glad for at han gledet seg til å gå dit i dag![]()
Ikke sant, for meg er det utenkelig å ikke fø barn. Men vet om fler som ikke vil ha. Er spent på om de mener det etter noen år ogsåJeg er helt enig.
Jeg kunne aldri ha vert med en som ikke ville hatt selv. Men for meg har det vert ett brennende ønske siden jeg var lita selv![]()
Ja en kan jo drømmedet er en annen sak som er elendig her. Haha. Må jo forstå at byene prioriteres først der og.
Det går nok bramen den natta der jeg sleit meg gjennom rier alene (lot mannen sove for han måtte jo kjøre de to timene) med kun tre korte besøk av jordmor, og deretter en to timers ambulansetur til føden, det unner jeg ingen. Og i tillegg at jeg nettopp hadde vært innlagt en uke med ulike beskjeder fra ulike jordmødre før en ukjent sendte meg hjem. Nei grøss og gru. Gleder meg ikke akkurat
var ikke snakk om trygghet, tillit og rolig stemning iallfall.
Kanskje vi føder samtidig, hadde vært gøyEr også redd for å ikke rekke frem. Og jm i kommunen jobber på sykehuset, så greit å velge Drammen egentlig.
Har termin den 9, men førstegangs og med familiehistorikk som tilsier at jeg sikkert vil gå overså mulig vi treffes - hvis du ikke føder for tidlig
To timer er ikke bare bare nei :/
Ja det blir spennende å seIkke sant, for meg er det utenkelig å ikke fø barn. Men vet om fler som ikke vil ha. Er spent på om de mener det etter noen år også![]()
Jeg er bare heldig å har en nysgjerrig frukt ansvarlig på jobbå så er jeg nysgjerrig å så måtte jo smake
hehe men de fleste rar bare inn det de er vandt med å vill ikke prøve nye ting i avd sin
Nei det skal ikke det. Så håper virkelig på en bedre opplevelse neste gangDet sjønner jeg godt at hun er! Søren hellerjeg ble sint på dine vegne
det skal ikke være sånn
![]()
Det er helt sant! Å det ser jeg på jobb åDet er bra da! Vil tro mange egentlig ønsker å prøve ut nye frukt og grønt? Kjedelig når det bare er det samme hele tiden! Finnes jo veldig mange fler sorter enn det de pleier å ha, bare å se i en sånn butikk med pakistanske/indiske som jobber f.eks, de har jo SÅ mye større utvalg
Ja, ingen fødsler er like sier de vel?Uff høres ikke bra ut :/ Håper du får en fin opplevelse med denne fødselen![]()
Ja jeg tenker som deg derJa det blir spennende å setror nok mange skifter mening
men de har å mange år på seg
jeg startet som 19 åring
så jeg ville ha siste mann nå før de ble for store de andre
mens andre igjen vill reise å jobbe seg opp først
![]()