Skravletråd

Håper du har fått "robuste" veier, da?

Nei, spøk tilside: Det går helt sikkert bra når du står oppe i det, selv om usikkerheten er grusom og helt I strid med alt fødeavdelingene har jobbet for de siste tiårene: Trygghet, tillit, rolig stemning...
Ja en kan jo drømme:P det er en annen sak som er elendig her. Haha. Må jo forstå at byene prioriteres først der og.
Det går nok bra:) men den natta der jeg sleit meg gjennom rier alene (lot mannen sove for han måtte jo kjøre de to timene) med kun tre korte besøk av jordmor, og deretter en to timers ambulansetur til føden, det unner jeg ingen. Og i tillegg at jeg nettopp hadde vært innlagt en uke med ulike beskjeder fra ulike jordmødre før en ukjent sendte meg hjem. Nei grøss og gru. Gleder meg ikke akkurat:o var ikke snakk om trygghet, tillit og rolig stemning iallfall.

Ja en kan jo drømme:p det er en annen sak som er elendig her. Haha. Må jo forstå at byene prioriteres først der og.
Det går nok bra:) men den natta der jeg sleit meg gjennom rier alene (lot mannen sove for han måtte jo kjøre de to timene) med kun tre korte besøk av jordmor, og deretter en to timers ambulansetur til føden, det unner jeg ingen. Og i tillegg at jeg nettopp hadde vært innlagt en uke med ulike beskjeder fra ulike jordmødre før en ukjent sendte meg hjem. Nei grøss og gru. Gleder meg ikke akkurat:eek: var ikke snakk om trygghet, tillit og rolig stemning iallfall.

Uff høres ikke bra ut :/ Håper du får en fin opplevelse med denne fødselen :)

Er også redd for å ikke rekke frem. Og jm i kommunen jobber på sykehuset, så greit å velge Drammen egentlig.

Har termin den 9, men førstegangs og med familiehistorikk som tilsier at jeg sikkert vil gå over :P så mulig vi treffes - hvis du ikke føder for tidlig :P

To timer er ikke bare bare nei :/
Kanskje vi føder samtidig, hadde vært gøy:D hørt noe spesielt om føden der? Jeg vet liksom ingenting siden nesten alle her velger Skien egentlig.

Ikke sant, for meg er det utenkelig å ikke fø barn. Men vet om fler som ikke vil ha. Er spent på om de mener det etter noen år også:)
Ja det blir spennende å se :) tror nok mange skifter mening :) men de har å mange år på seg :) jeg startet som 19 åring :) så jeg ville ha siste mann nå før de ble for store de andre :) mens andre igjen vill reise å jobbe seg opp først :)

Jeg er bare heldig å har en nysgjerrig frukt ansvarlig på jobb :p å så er jeg nysgjerrig å så måtte jo smake :p hehe men de fleste rar bare inn det de er vandt med å vill ikke prøve nye ting i avd sin

Det er bra da! Vil tro mange egentlig ønsker å prøve ut nye frukt og grønt? Kjedelig når det bare er det samme hele tiden! Finnes jo veldig mange fler sorter enn det de pleier å ha, bare å se i en sånn butikk med pakistanske/indiske som jobber f.eks, de har jo SÅ mye større utvalg

Må si jeg også er litt redd for å ikke rekke sykehuset denne gangen :o Har brått lengre vei nå som vi har flytta.

Har ennå ikke fått det sengesettet med uglene på jeg bestilte på flust!

Det er bra da! Vil tro mange egentlig ønsker å prøve ut nye frukt og grønt? Kjedelig når det bare er det samme hele tiden! Finnes jo veldig mange fler sorter enn det de pleier å ha, bare å se i en sånn butikk med pakistanske/indiske som jobber f.eks, de har jo SÅ mye større utvalg
Det er helt sant! Å det ser jeg på jobb å :) når han tar inn så kjøper jo å folk :D :D de vill jo ha :D
Å ja jeg er helt enig det er så kjedelig med det samme hele tiden :/

I dag reiser pappa på ferie i en mnd. Han reiser mye :o

Ja det blir spennende å se :) tror nok mange skifter mening :) men de har å mange år på seg :) jeg startet som 19 åring :) så jeg ville ha siste mann nå før de ble for store de andre :) mens andre igjen vill reise å jobbe seg opp først :)
Ja jeg tenker som deg der:) klarte liksom ikke få det ut av hodet, og syns plutselig så mange fikk barn her:P men egentlig er det ikke mange av de jeg har gått i klasse meg Feks som er på dette stadiet enda:p

Back
Topp