Hehe hun hadde nok sagt i fraSå flink du er dahar aldri vært sykemeldt før, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal og bør gjøre
regner med at noen sier ifra om jeg gjør noe feil
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe hun hadde nok sagt i fraSå flink du er dahar aldri vært sykemeldt før, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal og bør gjøre
regner med at noen sier ifra om jeg gjør noe feil
haha
Hehe man må såHehe, må kunne ta det litt med ro når man er gravid ogjeg må gjøre litt etterpå tenker jeg, men ikke heeeelt enda
![]()
Det er godtDet har gått veldig bra![]()
i dag skulle eldste på tur
å han gledet seg voldsomt
kjørte forbi dem på vei hjem
![]()
![]()
Så gøy at de begge trives å jeg krysser alt jeg Har for at det fortsetter slik![]()
JaHehe hun hadde nok sagt i frajeg Jar bare tilbudt meg det jeg
han er så travel han min
![]()
![]()
Uff ja det er en kontant bekymringDet er godthva slags tur skulle de på? Alltid skummelt det, tanken på at barna ikke vil trives
Det fortsetter nok sånn da![]()
Ja ikke santHehe man må såså derfor gjør jeg det med god samvittighet nå
hvertfall frem til maskinenene som er satt på er ferdige
![]()
JaJahar liksom ikke tenkt over hvor de skal, bare at de skal til henne
jeg kjører jo forbi NAV fra legekontoret, men må kjøre lenger for å levere til henne
Hehe. Men greit å ha den for å innom en gang i blant og. Nå skal jeg jo tilbake noen dager da
![]()
Ja mine foreldre bekymrer seg nå enda for meg såUff ja det er en kontant bekymringå den vill vell alltid være der
selv om de blir store
hvertfall så føles det sånn
Han skulle på insektsafari![]()
hehe de var så klare der de gikk med håv
![]()
hehe
OjJa ikke santhang ut en vask for fler dager siden, og syns enda ikke den er tørr
kan det være så rått/fuktig i lufta? Er jo under tak, så det har jo ikke regna på det heller
![]()
Her får jobben to ark og jeg et. Da leveres sikkert et av de til NAV.Jajobben skal jo ha en del uansett
nei to foresten
å vi en å NAV en
haha ikke lett men ja det er kjekt å gå innom jobben p hilse på å
![]()
Fordelen med å jobbe i butikkjeg hilser på de når jeg handler
![]()
Aner ikke:S tok inn en bukse jeg tenkte å ta på guttungen, og tenkte først den bare var litt kald. Men fikk meg ikke til å ta den på han, for den føltes enda fuktigOjja da må det jo være det?
helt utrolig. Det er sommer å vi kan enda ikke tørke klærne ute
![]()
De åpner og sortererBah.. NAV åpnet jo 1 time senere i dag :/.. Men jeg tok å la søknadene mine å sykemeldingen i hver sin NAV konvolutt å lande i postkassen de har utenfor kontoret der. Tror dere det går fint likevel? De må jo sjekke deres egen post tenker jegeller er det sånn at de ikke åpner? For jeg skrev jo ikke noe på de :/
Ja det er vell det eneste som forandresJa mine foreldre bekymrer seg nå enda for meg såhehe. Men gjerne på en annen måte.
Oj, det hørtes spennende utgodt at bhg/SFO/skole finner på litt med barna. Tenker de var klare for å få insekter
![]()
Åh ja det kan jeg tenke meg er litt stusselig :/ jobber du da alene i tillegg eller er dere to på vakt?Her får jobben to ark og jeg et. Da leveres sikkert et av de til NAV.
Ja du treffer jo alle kollegaene dine på handletur dujeg er vandt med å ikke se mine noe særlig da, det er stusselig med å jobbe natt.
Uff nei jeg hadde eller ikke tatt på den da nei :/Aner ikke:S tok inn en bukse jeg tenkte å ta på guttungen, og tenkte først den bare var litt kald. Men fikk meg ikke til å ta den på han, for den føltes enda fuktigja litt av en sommer det har vært
dåååååårlig!!
Neikan sende deg oppskriften I strikke dame tråd
![]()
OkDe åpner og sorterer![]()
Hospiterte en gang hos dem og snakket litt om det - at det kom inn en del sånt og at det gikk helt fint![]()
Mhm,helt klart.Så greit dadet er vell kansje bedre for kroppen å?
![]()
så 3 butikker for den løkenMåtte innom hele tre butikker i dagtåpelig
skulle jo egentlig bare innom 1
men så har vist Kiwi sluttet å selge mykt stekt løk
å det hadde ikke rema heller.. Haha uff
![]()