Skravletråd

Det har gått veldig bra :D :D i dag skulle eldste på tur :D å han gledet seg voldsomt :D kjørte forbi dem på vei hjem :D :D
Så gøy at de begge trives å jeg krysser alt jeg Har for at det fortsetter slik :D
Det er godt:D hva slags tur skulle de på? Alltid skummelt det, tanken på at barna ikke vil trives:o
Det fortsetter nok sånn da:)

Hehe hun hadde nok sagt i fra :D jeg Jar bare tilbudt meg det jeg :) han er så travel han min :o :p
Ja:P har liksom ikke tenkt over hvor de skal, bare at de skal til henne:P jeg kjører jo forbi NAV fra legekontoret, men må kjøre lenger for å levere til henne:P Hehe. Men greit å ha den for å innom en gang i blant og. Nå skal jeg jo tilbake noen dager da:D

Det er godt:D hva slags tur skulle de på? Alltid skummelt det, tanken på at barna ikke vil trives:o
Det fortsetter nok sånn da:)
Uff ja det er en kontant bekymring :o å den vill vell alltid være der :o selv om de blir store :o hvertfall så føles det sånn

Han skulle på insektsafari :D :D hehe de var så klare der de gikk med håv :D :D hehe

Hehe man må så :) så derfor gjør jeg det med god samvittighet nå :D hvertfall frem til maskinenene som er satt på er ferdige :D
Ja ikke sant:) hang ut en vask for fler dager siden, og syns enda ikke den er tørr:o kan det være så rått/fuktig i lufta? Er jo under tak, så det har jo ikke regna på det heller:P

Ja:P har liksom ikke tenkt over hvor de skal, bare at de skal til henne:P jeg kjører jo forbi NAV fra legekontoret, men må kjøre lenger for å levere til henne:P Hehe. Men greit å ha den for å innom en gang i blant og. Nå skal jeg jo tilbake noen dager da:D
Ja :D jobben skal jo ha en del uansett :p nei to foresten :) å vi en å NAV en :p haha ikke lett men ja det er kjekt å gå innom jobben p hilse på å :D
Fordelen med å jobbe i butikk :D jeg hilser på de når jeg handler :p

Uff ja det er en kontant bekymring :o å den vill vell alltid være der :o selv om de blir store :o hvertfall så føles det sånn

Han skulle på insektsafari :D :D hehe de var så klare der de gikk med håv :D :D hehe
Ja mine foreldre bekymrer seg nå enda for meg så:P hehe. Men gjerne på en annen måte.
Oj, det hørtes spennende ut:D godt at bhg/SFO/skole finner på litt med barna. Tenker de var klare for å få insekter:D

Ja :D jobben skal jo ha en del uansett :p nei to foresten :) å vi en å NAV en :p haha ikke lett men ja det er kjekt å gå innom jobben p hilse på å :D
Fordelen med å jobbe i butikk :D jeg hilser på de når jeg handler :p
Her får jobben to ark og jeg et. Da leveres sikkert et av de til NAV.
Ja du treffer jo alle kollegaene dine på handletur du:D jeg er vandt med å ikke se mine noe særlig da, det er stusselig med å jobbe natt.

Oj :o ja da må det jo være det? :o helt utrolig. Det er sommer å vi kan enda ikke tørke klærne ute :o
Aner ikke:S tok inn en bukse jeg tenkte å ta på guttungen, og tenkte først den bare var litt kald. Men fikk meg ikke til å ta den på han, for den føltes enda fuktig:P ja litt av en sommer det har vært:o dåååååårlig!!

Bah.. NAV åpnet jo 1 time senere i dag :/.. Men jeg tok å la søknadene mine å sykemeldingen i hver sin NAV konvolutt å lande i postkassen de har utenfor kontoret der. Tror dere det går fint likevel? De må jo sjekke deres egen post tenker jeg :p eller er det sånn at de ikke åpner? For jeg skrev jo ikke noe på de :/
De åpner og sorterer ;)
Hospiterte en gang hos dem og snakket litt om det - at det kom inn en del sånt og at det gikk helt fint ;)

Ja mine foreldre bekymrer seg nå enda for meg så:P hehe. Men gjerne på en annen måte.
Oj, det hørtes spennende ut:D godt at bhg/SFO/skole finner på litt med barna. Tenker de var klare for å få insekter:D
Ja det er vell det eneste som forandres :) mine å :p hehe med mat og alt :/ blir sprø noen ganger :p hehe men men kjekt hun passer på meg :)

Ja det høres veldig gøy ut :D ja det er veldig kjekt :D den SFO han gikk på før fant de aldri på noen ting :o
Å når de fant på noe fikk ikke barna besjed før det sjedde. Noe som ikke er helt ok for han som trenger å vite hva som skjer:)
Mens nå fikk vi plan over hva de skulle allerede i juni :D :D å de holder det som står der å :D

Her får jobben to ark og jeg et. Da leveres sikkert et av de til NAV.
Ja du treffer jo alle kollegaene dine på handletur du:D jeg er vandt med å ikke se mine noe særlig da, det er stusselig med å jobbe natt.
Åh ja det kan jeg tenke meg er litt stusselig :/ jobber du da alene i tillegg eller er dere to på vakt? :)

Aner ikke:S tok inn en bukse jeg tenkte å ta på guttungen, og tenkte først den bare var litt kald. Men fikk meg ikke til å ta den på han, for den føltes enda fuktig:P ja litt av en sommer det har vært:o dåååååårlig!!
Uff nei jeg hadde eller ikke tatt på den da nei :/
Enormt dårlig :( men vi skal vell få straff siden vi hadde en nydelig sommer i fjor :)

Back
Topp