Masse lykke til hos jordmorJeg skal til jordmor idag på kontroll. Leverte urinprøve hos legen mandag, (0+!) er det noe vits i å sjekke urinen idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til hos jordmorJeg skal til jordmor idag på kontroll. Leverte urinprøve hos legen mandag, (0+!) er det noe vits i å sjekke urinen idag da?
Ka heldigvis roer de seg ganske kjaptGuttungen er levert i bhg og jeg slapper av litthan har begynt å gråte ved levering igjen, er nok litt med forandringene som skjer der nå, ny avdeling. Og nå er det litt kaos med blanding av avdelinger og ansatte så er ikke barebare for en liten toåring. Heldigvis vet jeg at det går bra med en gang og at han storkoser seg der
![]()
Ja det er godt å viteKa heldigvis roer de seg ganske kjapt![]()
Å er det ikke typiskBah.. NAV åpnet jo 1 time senere i dag :/.. Men jeg tok å la søknadene mine å sykemeldingen i hver sin NAV konvolutt å lande i postkassen de har utenfor kontoret der. Tror dere det går fint likevel? De må jo sjekke deres egen post tenker jegeller er det sånn at de ikke åpner? For jeg skrev jo ikke noe på de :/
Oi, så flott daSett med lue, skjerf og pulsvanterjulegaver
Jeg la merke til at det var aktivitet I treff-tråden, men jeg står over denne gangen. Her er det fullt fokus på å komme meg tilbake til jobb, denne måneden. Jeg haaaaar sååå lyyyyyst til å gjøre noe nyttig igjen.
Klare, men veldig enkle siden vi pusser opp for salg: Eikeparkett på gulvet, lys tapet på veggene og hvite lister.
ja det er det virkelig. Nå sitter jeg nede på kontor og gjør arbeid herDet er godt du har de da![]()
mhm skal få mannen til å henge opp i dagJa det må du![]()
Hehe det er jo hvertfall ett tegn på st han koser seg masse daJa det er godt å vitenå kjenner han jo de fleste voksne så godt, bare at det er gjerne noen han føler seg tryggere på. Og hun ene har ferie og hun andre har perm siden hun føder snart
men når jeg henter vil han ikke alltid hjem heller så
![]()
Nei man må ikke detÅ er det ikke typiskvi gjør det sånn på navkontoret her oppe iallfall, legger i konvolutt i postkassen utenfor. Så det går nok bra
må man egentlig sende sykemeldingen selv? Har bare levert mine til arbeidsgiver jeg, så har hun hjulpet meg å fylle ut og så tar hun de
hehe.
Hehehe sånn skal jeg p være resten av dagen nåHar ligget på sofaen og mannet meg til å reise meg å hente en kopp tenå gjorde jeg det
latskap lenge leve? En kopp varm te med honning og melk, mmmmh
![]()
NeiOi, så flott daEr det vanskelig å strikke det?
![]()
Så greit daja det er det virkelig. Nå sitter jeg nede på kontor og gjør arbeid her![]()
Ja ikke sant, og ingenting er bedre enn detHehe det er jo hvertfall ett tegn på st han koser seg masse da![]()
Så flink du er daNei man må ikke detjeg bare gjør det for sjefen
lettere for meg å gjøre det enn han
![]()
Det har gått veldig braJa ikke sant, og ingenting er bedre enn dethvordan har det gått med dine på SFO?
Hehe, må kunne ta det litt med ro når man er gravid ogHehehe sånn skal jeg p være resten av dagen nåhaha gjort nok nå
![]()