Skravletråd

Guttungen er levert i bhg og jeg slapper av litt:) han har begynt å gråte ved levering igjen, er nok litt med forandringene som skjer der nå, ny avdeling. Og nå er det litt kaos med blanding av avdelinger og ansatte så er ikke barebare for en liten toåring. Heldigvis vet jeg at det går bra med en gang og at han storkoser seg der:D
Ka heldigvis roer de seg ganske kjapt :D

Bah.. NAV åpnet jo 1 time senere i dag :/.. Men jeg tok å la søknadene mine å sykemeldingen i hver sin NAV konvolutt å lande i postkassen de har utenfor kontoret der. Tror dere det går fint likevel? De må jo sjekke deres egen post tenker jeg :p eller er det sånn at de ikke åpner? For jeg skrev jo ikke noe på de :/

Bah.. NAV åpnet jo 1 time senere i dag :/.. Men jeg tok å la søknadene mine å sykemeldingen i hver sin NAV konvolutt å lande i postkassen de har utenfor kontoret der. Tror dere det går fint likevel? De må jo sjekke deres egen post tenker jeg :p eller er det sånn at de ikke åpner? For jeg skrev jo ikke noe på de :/
Å er det ikke typisk:P vi gjør det sånn på navkontoret her oppe iallfall, legger i konvolutt i postkassen utenfor. Så det går nok bra:) må man egentlig sende sykemeldingen selv? Har bare levert mine til arbeidsgiver jeg, så har hun hjulpet meg å fylle ut og så tar hun de:p hehe.

Har ligget på sofaen og mannet meg til å reise meg å hente en kopp te:p nå gjorde jeg det:D latskap lenge leve? En kopp varm te med honning og melk, mmmmh:D

Jeg la merke til at det var aktivitet I treff-tråden, men jeg står over denne gangen. Her er det fullt fokus på å komme meg tilbake til jobb, denne måneden. Jeg haaaaar sååå lyyyyyst til å gjøre noe nyttig igjen.

Klare, men veldig enkle siden vi pusser opp for salg: Eikeparkett på gulvet, lys tapet på veggene og hvite lister.

Da forstår jeg godt du står over.
Håpe du kommer tilbake da. Hva er sjansene for at det går? Formen bedre?:)

Okei, skjønner. høres lurt ut:) når skal det selges? Funnet nytt? Du sa gjerne noe om det på treffet, men gullfiskhukommelse;)

Ja det er godt å vite:) nå kjenner han jo de fleste voksne så godt, bare at det er gjerne noen han føler seg tryggere på. Og hun ene har ferie og hun andre har perm siden hun føder snart:P men når jeg henter vil han ikke alltid hjem heller så:P
Hehe det er jo hvertfall ett tegn på st han koser seg masse da :D

Å er det ikke typisk:P vi gjør det sånn på navkontoret her oppe iallfall, legger i konvolutt i postkassen utenfor. Så det går nok bra:) må man egentlig sende sykemeldingen selv? Har bare levert mine til arbeidsgiver jeg, så har hun hjulpet meg å fylle ut og så tar hun de:p hehe.
Nei man må ikke det :) jeg bare gjør det for sjefen :) lettere for meg å gjøre det enn han :)

Måtte innom hele tre butikker i dag :o tåpelig :o skulle jo egentlig bare innom 1 :o men så har vist Kiwi sluttet å selge mykt stekt løk :o å det hadde ikke rema heller.. Haha uff :p

Back
Topp