Skal detooh, kos deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal detooh, kos deg![]()
Ja dissa mannfolka assåNår det er bare han er han shumaker og vær dens beste formel 1 kjører![]()
Takker og bukker - kommer til å sovne som en stein når jeg kommer så langtthanksdu og når den tid kommer
![]()
Med sånn bøyle?Sokker - sånn juksegreie
Knitting for noobs![]()
Ja det er det. Særlig når helgene går til mye jobbing på huset i tillegg.Det er mye av en uke det ja![]()
Uff ja da er det ikke bare bare :/ har dere mye igjen?Ja det er det. Særlig når helgene går til mye jobbing på huset i tillegg.
Sånn sirkel man surrer tråden rundt og vrenger over ja ^-^ kjøpte den minste og fikk beskjed den kunne benyttes for å lage ting til småttiserMed sånn bøyle?i såfall er det virkelig gøy
![]()
God natt! Sov godtNei nå finner jeg senga tenker jeggod natt dere flotte mennesker
![]()
Det er kjempe morroSånn sirkel man surrer tråden rundt og vrenger over ja ^-^ kjøpte den minste og fikk beskjed den kunne benyttes for å lage ting til småttiser![]()
God nattNei nå finner jeg senga tenker jeggod natt dere flotte mennesker
![]()
Tar det at du har prøvd før?Det er kjempe morro![]()
![]()
Jaaa, og gjerne prosjekter som går over i hverandre. Men akkurat nå var det ikke noe han absolutt måtte gjøre tror jeg. Men da har han jo tatt på seg å hjelpe noen andre med noe snekringUff ja da er det ikke bare bare :/ har dere mye igjen?
JeppTar det at du har prøvd før?
Åh det er så typiskJaaa, og gjerne prosjekter som går over i hverandre. Men akkurat nå var det ikke noe han absolutt måtte gjøre tror jeg. Men da har han jo tatt på seg å hjelpe noen andre med noe snekring![]()
Så gøy da ^-^ Skal visst være mulig å få til genser også, med den største - men tenkte jeg skulle prøve den minste og se hva jeg får tilJeppfor mange år siden
har laget lue
![]()
StiligSå gøy da ^-^ Skal visst være mulig å få til genser også, med den største - men tenkte jeg skulle prøve den minste og se hva jeg får til
Så det hos nevøen i dag før vi dro ut og han lagde også lue![]()
Datt litt ut - halveis oppslukt i en helt irrasjonell Tvserie i bakgrunnen, så ble jeg hanket inn til å spille Uno.Stilig![]()
tror ikke jeg er god nok til genser
hehe nemnder er gøy å drive på
![]()
Å jeg sovnaDatt litt ut - halveis oppslukt i en helt irrasjonell Tvserie i bakgrunnen, så ble jeg hanket inn til å spille Uno.
Ønsker deg uansett en god natt ^-^