Skravletråd

Ok, har vært lat lenge nok... på tide å dra seg opp og ut av senga - en dusj høres heller ikke feil ut ^-^ får se om jeg får vekket mannen i samme slengen :P

Kjøpe litt garn kanskje! Men orker ikke labbe så innmari rundt.. Men skulle hatt noe sandnesgarn.. Det er det som står man skal bruke på kjappstrikka drakt :)

I morgen begynner lillegutt i barnehagen for aller første gang.. Jeg føler meg bare overhode ikke klar :/ Syns han er så liten :( skikkelig mammadalt <3

Må gå igjennom å sjekke at han har alt han trenger :) Tror han har det :) Så skal jeg huske å vaske vår og høst-posen hans så den er helt ren og fin :D

Uff det er ikke lett men det går så bra så :) :) han kommer til å stor trives :D

Håper det.. Storebror var yngre og det gikk kjempefint, men så er han her en litt annen type.. Roligere og mer forsiktig og veldig mammadalt..

Må gå igjennom å sjekke at han har alt han trenger :) Tror han har det :) Så skal jeg huske å vaske vår og høst-posen hans så den er helt ren og fin :D
:D er greit med en ekstra sjekk ja :D :D minner meg på at jeg må sjekke støvlene hennes :) hun har strekt seg i sommer :) å så har de jo tilbud på obs :D

Back
Topp