Skravletråd

Vi har blitt enige om å ikke bruke dobbeltnavn (bruker mitt etternavn og hans som mellomnavn) - vil helst unngå at det blir for tungt
Ja det er det og! Vi har slått våre navn sammen med bindestrek mellom, så barna får jo to etternavn og. Blir fort veldig mye å ha 4navn da, spesielt om fornavn egentlig ikke klinger så godt sammen.

liker vårruller også egentlig...men pga. cøliakien
Aaaah stemmer det! :/

Ellers kan jeg anbefale å ta dere en tur innom Rue Sainte Anne i Paris. Det er GATA for asiatisk mat - tror jeg talte 45 forskjellige sist jeg var der. Mest japansk/ramen, men finnes virkelig av alt annet ^-^

Aaaah stemmer det! :/

Ellers kan jeg anbefale å ta dere en tur innom Rue Sainte Anne i Paris. Det er GATA for asiatisk mat - tror jeg talte 45 forskjellige sist jeg var der. Mest japansk/ramen, men finnes virkelig av alt annet ^-^
Åh, tusen takk for tips:D

Tenkte å kjøpe en form for pose, til å ha frukt I, så kan man skjære større biter og gi den for da får de bare I seg safta fra frukten ikke biter og er jo da mer de kan smake på :) har sett disse posene på barnashus :)

babyfeeder! De er geniale :) Men velg de i silikon fremfor de med sånt bomullsnett, det blir så grisete

hehe..selvom det er billig på ebay blir det jo dyrt når man handler så mye...100 lapp her og 100lapp der liksom
Det er helt sant det :/ men men :p får begynne å spare opp litt til neste vår å sommer :p for da blir det mye å gjøre ute :D å bygge nytt rom :D å så er
Det ikke feil å ha en solid buffer :) min er enda det da har godt over en lønning men liker å ha den enda større :p

Så godt å høre at det ikke bare er meg som ikke liker bløtekake:) skraper ut kremen av marsipan kake å jeg da:)
Men liker krem på kakao :p

Jeg liker bløtkake (ikke favoritt, men ok med jordbærsyltetøy inni). Liker ikke marsipan da..

Åh, tusen takk for tips:D
Men kan være lurt å være litt tidlig ute - på de mest populære er det fort kø helt rundt hjørnet :P

Men skal nok ikke være noe problem å finne god mat i Paris sånn ellers heller ;)

Det er helt sant det :/ men men :p får begynne å spare opp litt til neste vår å sommer :p for da blir det mye å gjøre ute :D å bygge nytt rom :D å så er
Det ikke feil å ha en solid buffer :) min er enda det da har godt over en lønning men liker å ha den enda større :p
alltid greit med litt ekstra i bakhånd ja:)

Men kan være lurt å være litt tidlig ute - på de mest populære er det fort kø helt rundt hjørnet :p

Men skal nok ikke være noe problem å finne god mat i Paris sånn ellers heller ;)
bestille bord da? men noen er kanskje for fine ha med små på?

Back
Topp