Skravletråd

Oj nei da er det ikke lett. Vi flyttet fra det.
Var ikke derfor vi flyttet men kjenner det er godt vi gjorde det :)
Nei, det er det ikke! Vi ser for oss at vi kan flytte herfra om ca fem år. Og det er kok mye oga den nevnte situasjonen. Så må holde ut en god stund til. Men det har vært så ille at det har tært på! Vært litt i konflikt med foreldrene osv og så.. Men men, satser på at skolestart og SFO og alt det blir positivt. Får sikkert nye venner og nye impulser som han har godt av:)

Nei, det er det ikke! Vi ser for oss at vi kan flytte herfra om ca fem år. Og det er kok mye oga den nevnte situasjonen. Så må holde ut en god stund til. Men det har vært så ille at det har tært på! Vært litt i konflikt med foreldrene osv og så.. Men men, satser på at skolestart og SFO og alt det blir positivt. Får sikkert nye venner og nye impulser som han har godt av:)
Uff :( :( ikke noe kjekt å lese under hele tatt :( men vert der selv :(
Krysser fingrene for at vi begge slipper det nå :)

Fikk han ikke lov :o ? Hvorfor ikke det?
Gudene vet, han satt en stund på vente rommet, så kjørte han hjem fordi jeg sendte sms. Han var litt sur fordi han ikke fikk være med. Men vi fikk begge inntrykk av at det bare var meg som skulle være med inn. Ikke morro for han heller å sitte å vente å ikke vite noen ting.

Hva er deres planer for morgendagen da:)?
Slappe av hjemme :) min søster var vist plutselig blakk, rart det der når det var ho som foreslo lunsje.
Trenger å slappe av etter I kveld. Strikke og skravle med dere, er vel planen da. En tur på biblioteket å :))

Spist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.

Å nei, masse god bedring!! :)

Gudene vet, han satt en stund på vente rommet, så kjørte han hjem fordi jeg sendte sms. Han var litt sur fordi han ikke fikk være med. Men vi fikk begge inntrykk av at det bare var meg som skulle være med inn. Ikke morro for han heller å sitte å vente å ikke vite noen ting.

Dårlig gjort at han ikke fikk være med da!

Back
Topp