Høres ikke behagelig ut nei :/
Du får minne dem på at du er der![]()
Skulle svare at alt var ok. Gubben ble ikke med inn. Fikk ikke lov av sykesøster. Sendte han hjem.Send gubben ut etter de .. Ikke noe godt å ligge å vente sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke behagelig ut nei :/
Du får minne dem på at du er der![]()
Skulle svare at alt var ok. Gubben ble ikke med inn. Fikk ikke lov av sykesøster. Sendte han hjem.Send gubben ut etter de .. Ikke noe godt å ligge å vente sånn![]()
Så braHan/legen kom han. Å jo er der ho, Fikk høre fosterlyd.
Nei, det er det ikke! Vi ser for oss at vi kan flytte herfra om ca fem år. Og det er kok mye oga den nevnte situasjonen. Så må holde ut en god stund til. Men det har vært så ille at det har tært på! Vært litt i konflikt med foreldrene osv og så.. Men men, satser på at skolestart og SFO og alt det blir positivt. Får sikkert nye venner og nye impulser som han har godt avOj nei da er det ikke lett. Vi flyttet fra det.
Var ikke derfor vi flyttet men kjenner det er godt vi gjorde det![]()
hehe lett forUff ja![]()
Absolutt! Skravling og hekling om hverandre, og litt armkrok-kos med mannen har jeg jaggu og fått tid til♥ du da?Hatt en fin kveld jenter?
Artig med litt futt og fart daGuri land å dere har skravla, hoppa over 17 sider jeg![]()
Høres ikke feil ut detAbsolutt! Skravling og hekling om hverandre, og litt armkrok-kos med mannen har jeg jaggu og fått tid til♥ du da?
JeppJa det gikk jo lekende lett ^-^ fortsetter det sånn vil i alle fall de som er på topp 10 lett klare 2222 ^#^
Åh så bra st alt var fint daHan/legen kom han. Å jo er der ho, Fikk høre fosterlyd.
Fikk han ikke lovSkulle svare at alt var ok. Gubben ble ikke med inn. Fikk ikke lov av sykesøster. Sendte han hjem.
UffNei, det er det ikke! Vi ser for oss at vi kan flytte herfra om ca fem år. Og det er kok mye oga den nevnte situasjonen. Så må holde ut en god stund til. Men det har vært så ille at det har tært på! Vært litt i konflikt med foreldrene osv og så.. Men men, satser på at skolestart og SFO og alt det blir positivt. Får sikkert nye venner og nye impulser som han har godt av![]()
Ja, det får vi gjøreUff![]()
ikke noe kjekt å lese under hele tatt
men vert der selv
![]()
Krysser fingrene for at vi begge slipper det nå![]()
Gudene vet, han satt en stund på vente rommet, så kjørte han hjem fordi jeg sendte sms. Han var litt sur fordi han ikke fikk være med. Men vi fikk begge inntrykk av at det bare var meg som skulle være med inn. Ikke morro for han heller å sitte å vente å ikke vite noen ting.Fikk han ikke lov? Hvorfor ikke det?
Har dere tenkt på navn enda?
Hehe, såpass ja!Får du til å skravle samtidig? Jeg ramler så fort ut når jeg skal se TV og holde på her inne..
![]()
Multitasking ftwHehe nei det er umuligMen strikker litt når jeg ser på da
![]()
Slappe av hjemmeHva er deres planer for morgendagen da?
Spist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.
Gudene vet, han satt en stund på vente rommet, så kjørte han hjem fordi jeg sendte sms. Han var litt sur fordi han ikke fikk være med. Men vi fikk begge inntrykk av at det bare var meg som skulle være med inn. Ikke morro for han heller å sitte å vente å ikke vite noen ting.