Skravletråd

Hehehe kjekt når slike ting bare kommer dalene da :D :D
Hehe! Kan være litt både og det da! Blir fort mer enn hva man har godt av (mannen tar ofte med seg når han har vært innom på kveldsrunde på jobben). Klarer ikke la være å spise det når det kommer dalende ned, liksom:D

Haha så kult da - morsomt når postmannen ikke er sur eller veldig anonym som hos oss. Nesten så han fordufter hvis du prøver å komme ham i møte
Ja det er kjedelig :/ nei han dro jeg tak i på jobb :p haha eller jeg ble kjent med han der å så har jeg vert på noen fester med han :p

Hehe! Kan være litt både og det da! Blir fort mer enn hva man har godt av (mannen tar ofte med seg når han har vært innom på kveldsrunde på jobben). Klarer ikke la være å spise det når det kommer dalende ned, liksom:D
Hehe :p nei det var det da :p det er ikke lett når man får det sånn som det :o

Ja vi trengte ikke være der lenge :) han var fra 10 til 14.45 ca :)
Det høres jo ut som det gikk lett som bare det! Veldig spent på hvordan det blir med min. Men har fri i mårra da, så jeg ser det nok bare an om jeg skal gå fra han, eller bare være der litt sammen liksom:) Onsdag skal jeg jobbe fra 10-1330 så da må han være der noen timer

Ja jeg håper det :) så får vi håpe din finner seg nye kompiser :)
Absolutt! Vår største utfordring er egentlig nabogutten da, som heller ikke er noen god match for vår, for å si det sånn.. Men er jo helt umulig å skille de ad, når vi bor vegg i vegg g har felles gressplen liksom...

Er farlig ja ^-^ kan ikke se på det sulten ;)

Nei, på den Australske er det tre "lokale" - men liker den trioen veldig godt jeg da. Synes stemningen er så mye hyggeligere enn den amerikanske og så har de mye asiatiske retter
Aah.. Da er den nok mer ålreit for min del og, for den amerikanske blir jeg bare stressa av å se:P asiatiske retter hørtes ikke feil ut:D

Absolutt! Vår største utfordring er egentlig nabogutten da, som heller ikke er noen god match for vår, for å si det sånn.. Men er jo helt umulig å skille de ad, når vi bor vegg i vegg g har felles gressplen liksom...
Oj nei da er det ikke lett. Vi flyttet fra det.
Var ikke derfor vi flyttet men kjenner det er godt vi gjorde det :)

Ja det har det :D syntes det er kjempe kos :D :D
I kveld har de endelig satt på noe annet enn fotball :) noe fra BBC - har ikke sett tidligere episoder, men blir helt oppslukt selv om deg er tullete ><

Og prøver å late som jeg ikke vet hvor godiset er :P

I kveld har de endelig satt på noe annet enn fotball :) noe fra BBC - har ikke sett tidligere episoder, men blir helt oppslukt selv om deg er tullete ><

Og prøver å late som jeg ikke vet hvor godiset er :P
Oj :o hehe kjekt å se noe annet for en gangs skyld da :D :D

Hehe jeg har klart p holde meg unna i dag :D

Back
Topp